Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:23:25 GMT

کشف سوخت قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۶۰۸

کشف سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت:: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه کامیون تانکردار در پوشش حمل بار مجاز، اقدام به حمل فرآورده‌های نفتی قاچاق از محور‌های مواصلاتی استان همدان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی استان، کامیون مذکور در گلوگاه "شهید زارعی" شناسایی و متوقف شد.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این کامیون تانکر دار، ۳۲ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور آسیب می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

سوخت قاچاق در همدان کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه