Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت موبایل چه خواهد شد ؟ سوالی است که بسیاری از خریداران گوشی های هوشمند در بازار از فروشندگان می پرسند.به گزارش بلاغ،به طور کلی پاسخ به سوال قیمت موبایل چه خواهد شد، تقریبا غیرممکن است زیرا برای پاسخ به این سوال، ویژگی های بسیار زیادی را باید مورد بررسی قرار داد. در این مقاله قصد داریم به بررسی آینده بازار موبایل با استفاده از اطلاعات موجود بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرضه محصولات به اندازه نیاز کاربران؛ مهم ترین عامل برای پاسخ به سوال قیمت موبایل چه خواهد شد

بدون شک در کنار قیمت ارز، عرضه محصولات تاثیر بسیاری روی قیمت موبایل خواهد داشت و اگر قصد داشته باشیم به مهم ترین عامل در مورد آینده قیمت گوشی های هوشمند بپردازیم، بهتر است به این موضوع توجه کنیم. بیشتر کاربرانی که می خواهند درخصوص سوال قیمت موبایل چه خواهد شد اطلاعاتی بدانند، این موضوع را به خوبی حس کرده اند که هر زمان گوشی های موبایل در بازار موبایل موجود باشند، قیمت موبایل های موجود منطقی تر به نظر می آید.

در ماه های اخیر در بازار موبایل اتفاقات عجیبی رخ داده که نتیجه آن موجود نبودن گوشی موبایل در بازار بوده است. اما در ماه اخیر شرایط بهتری در بازار حاکم شده است و اگر کاربری سوال کند قیمت موبایل چه خواهد شد، می توان خوش بینانه به این سوال پاسخ داد که شرایط مطابق بازار جهانی پیش خواهد رفت.

نحوه برخورد شرکت های وارد کننده موبایل، تاثیر زیادی روی سوال قیمت موبایل چه خواهد شد دارد

شرکت های وارد کننده گوشی های هوشمند محصولات خود را در بازه زمانی مختلف روانه بازار فروش می کنند، از این رو زمانی که شرکت ها محصولات خود را وارد بازار می کنند، شرایط بسیار خوبی برای خریداران ایجاد شده و بازارهای اصلی موبایل رونق جالب توجهی پیدا می کنند.

در کنار این موضوع باید زمان هایی را در نظر گرفت که گوشی های شرکتی در بازار موجود نیستند و خریداران باید سراغ محصولات بدون گارانتی و موبایل با ارز آزاد بروند و نتیجه آن نیز خرید یک گوشی موبایل با قیمتی غیرمنطقی خواهد بود که احتمال دارد از نظر رجیستری نیز به مشکل بر بخورد.

اگر شرکت ها به طور مداوم گوشی هوشمند روانه بازار فروش کنند، قیمت موبایل چه خواهد شد ؟

کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند تاثیر عمده ای روی سوال قیمت موبایل چه خواهد شد، دارند. به طور کلی اگر شرایطی ایجاد شود که شرکت های وارد کننده موبایل بتوانند گوشی های هوشمند را بیش از نیازهای مردم روانه بازار فروش کنند، می توان در مورد سوال قیمت موبایل چه خواهد شد، خوش بین بود.

قیمت موبایل های موجود در بازار به قیمت های سال گذشته می رسد؟

به طور کلی نمی توان انتظار بازگشت قیمت گوشی های هوشمند به قیمت سابق را داشت اما با بررسی این موضوع که قیمت جهانی این گوشی هوشمند با قیمتی که خریداری می کنیم، نزدیک به هم باشد، می توان شرایط بهتری در مورد بازار موبایل ایران متصور بود و پاسخ به سوال قیمت موبایل چه خواهد شد را می توان این طور مطرح کرد که بر اساس شرایط موجود، قیمت موبایل در بهترین حالت خود قرار می گیرد.

کدام برندها در بازار ایران به صورت رسمی فروخته می شوند؟

در حال حاضر برندهایی مانند سامسونگ، هواوی، آیفون و نوکیا فروش بسیار خوبی را در بازار ایران تجربه می کنند و کمپانی های وارد کننده گوشی های هوشمند نیز توجه ویژه ای روی این برندها دارند، در نتیجه اگر قصد بررسی این موضوع را داشته باشیم که قیمت موبایل چه خواهد شد، برندهای یاد شده وضعیت بهتری را تجربه خواهند کرد. در این میان برندهای اچ تی سی، سونی و شیائومی نیز در بازار ایران به فروش می رسند اما به دلیل ضعیف عمل کردن واردکنندگان این گوشی های هوشمند، فروش گوشی های این برندها شرایط سخت تری را تجربه می کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت