Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرضیه هاشمی (ملونی ایوت فرانکلین، گوینده پرس تی وی و خبرنگار آمریکایی اسلام آورده مقیم ایران) در آمریکا دستگیر شد.

به گزارش رکنا، مرضیه هاشمی که برای دیدار خانواده و برادر بیمار خود به آمریکا رفته بودند، به دلایل نامعلومی توسط پلیس آمریکا توقیف شده اند.

به گفته خانواده وی هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان و بستگانشان داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده مرضیه هاشمی با بیان اینکه دست ها و پاهای وی را زنجیر بسته اند و در محل عمومی زندان نگه داشته اند، تصریح کردند: در اولین مکان زندان روسری از سر ایشان باز کرده و عکس بدون حجاب از وی گرفته اند.

شایان ذکر است؛ در مکان کنونی تنها لباسی که به وی داده شده تی شرت آستین کوتاه بوده و با یک تی شرت اضافه سرخود را پوشانده اند و دستهایشان پوشش ندارد و تنها غذایی که در اختیار مرضیه هاشمی قرار گرفته است گوشت خوک بوده که وی از خوردن آن اجتناب کرده و درخواست نان خالی بدون تماس با گوشت کرده، که به ایشان داده نشد و از دوروز پیش ایشان تنها یک بسته کراکر خورده است.

گفتنی است؛ به مدّت دو روز هیچ خبری از مجری شبکه پرس تی وی به خانواده اش داده نشد و بالاخره پس از گذشت دو روز توانسته با دختر خود صحبت کند و این اطّلاعات را شخصا به ایشان بدهد.

مهم تر از همه اینکه هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان داده نشده اما مانند جنایتکاران در غل و زنجیر و محروم از پوشش کامل اسلامی به سر می برد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد حسین محب اهری درگذشت جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! ارتباط نامتعارف دلیل طلاق ثروتمندترین مرد جهان از همسرش+ تصاویر معشوقه جدید دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد تجاوز به زن جوان پس از شام 3 نفره با 2 مرد محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس زوج شکنجه گر استخوان های کودک 4 ماهه را شکستند+ عکس جهانی شدن خواننده افغان به خاطر شباهت به آقای نخست وزیر+ عکس ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس زندان اخبار حوادث پرس تی وی عکس آمریکا آمریکایی در زندان عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن حادثه سانحه کرج تجاوز قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی