Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:10:44 GMT

گرامیداشت یاد شهدا در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۳۳۶

گرامیداشت یاد شهدا در رفسنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی‌اکبر شاهرخی، فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان رفسنجان در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری، گفت: دو تیم برای مستندسازی زندگی شهدا در حال فعالیت هستند و سه تیم دیگر در این هفته مستقر خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان افزود: مجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بودجه بسیار خوبی برای استان کرمان گذاشته که اگر در کمیسیون تلفیق در ردیف بودجه استان قرار دهند آورده بسیار خوبی برای محرومیت‌زدایی است که اگر رایزنی شود این پول به رفسنجان هم خواهد آمد و به هر اندازه شورای شهر بودجه برای این امر بگذارد قرارگاه هم بودجه خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی با بیان اینکه در سایه همدلی امید در دل مردم ایجاد خواهد شد، گفت: نکته مهم در این روز‌هایی که دشمن دستاورد‌های انقلاب را وارونه‌نمایی می‌کند این است که ادارات دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را به نمایش بگذارند.

وی افزود: کار ارزشمندی که انجام شده میز خدمت ادارات در مصلی است و همچنین ادارات تا ۲۲ بهمن بنری از دستاورد‌های انقلاب ارائه دهند.

شاهرخی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم امید در جامعه تداوم داشته باشد باید از تفرقه پرهیز کنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم و به دشمن میدان ندهیم در سایه امنیتی که در کشور داریم به اهداف انقلاب اسلامی خواهیم رسید.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدا رفسنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند