Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:15:23 GMT

زنجان میزبان مسابقات جودو قهرمانی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۷۰۰

زنجان میزبان مسابقات جودو قهرمانی کشور شد

محمدعلی حمزه پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها برای نخستین بار در زنجان برگزار می شود که به حتم در معرفی، توسعه و تقویت این رشته ورزشی زنجان موثر واقع خواهد شد.
وی اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و از 9 تا 12 بهمن امسال در سالن 6 هزار نفری امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمزه پور، افزود: هیات جودو و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای برگزاری این رقابت ها در زنجان، پی گیری ها و رایزنی های زیادی کرد و توانست موافقت فدراسیون این رشته ورزشی را به دست آورد.
وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اثرات فرهنگی و اقتصادی خوبی را برای استان برگزار کننده دارد، تصریح کرد: پیش بینی می شود قریب 320 جودوکار از سراسر کشور در این مسابقات حضور یابند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در خصوص میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان نیز رایزنی هایی صورت گرفته است که در صورت موافقت فدراسیون، در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان انتخابی تیم ملی انقلاب جودو جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا