Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ محمد داود آبادي رزمنده و عضو اطلاعات و عمليات لشكرعلي ابن ابيطالب (ع) استان مركزي در عمليات كربلاي 4 و5 گفت :قراربودعمليات سرنوشت سازي در سال 65 انجام بگيرد ولي به دنبال پاتك هايي كه دشمن در اوايل سال انجام مي داد، به تعويق اين عمليات منجر شد و عمليات كربلاي 4 كه مي توانست تعيين كننده باشد، به تعويق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي در ادامه افزود :در اول آبان سال 65 كار شناسائي منطقه عمليات كربلاي 4 آغاز شد و رزمندگان اطلاعات وعمليات حدود 60 روز مداوم كه سختي هاي فراواني را در حين شناسائي محل عمليات داشتند، توانستند كار شناسائي را به پايان ببرند.

داود آبادي بيان كرد : درعمليات هاي كربلاي 4و 5 ، تكميلي كربلاي 5 و همچنين كربلاي 8 هيچ تفكيكي وجود ندارد؛ چرا كه در اين عمليات ها منطقه ، هدف وشناسائي ها يكي بوده است .

اين رزمنده دفاع مقدس تاكيد كرد : گردان امام حسين (ع) استان مركزي درعمليات كربلاي 4 درخشش فوق العاده اي داشت و اين گردان توانست حدود 14 رديف سه حلقه اي از موانعي كه دشمن در اين عمليات به كار برده بود، را با موفقيت عبور دهند.

وي همچنين تصريح كرد : در عمليات كربلاي 4 بيشترين كار اطلاعاتي در منطقه صورت گرفته بود و كار شناسائي با ظرافت خاصي انجام شده بود، و صبح روزعمليات كه دستورعقب نشيني داده شد؛ نزديك به دو روز فرمانده هان اطلاعات وعمليات بحث مي كردند كه با نيروهاي منطقه چكار كنند .

داود آبادي به تبليغات دشمن بعد ازاين عمليات اشاره و گفت : فرمانده هان سپاه سوم كه منطقه شلمچه و سپاه هفتم عراق كه منطقه فاو را درمحاصره داشت بعد از كربلاي 4 به صدام دروغ گفته بودند كه هر سپاه عراق توانسته چندين هزار نفر از ايراني ها را از بين ببرند.

وي در همين خصوص تصريح نمود : بعد از تبليغات دشمن كه در خيال خودش فكر كرده بود ،كار جمهوري اسلامي با اين همه تلفات دروغين در منطقه تمام شده ؛ فرمانده هان يك مهلت دو هفته اي به بچه هاي اطلاعات و عمليات دادند كه منطقه اي جديد را جهت عمليات گسترده شناسائي كنند.

عضو اطلاعات و عمليات كربلاي 5 گفت : در روز 16 دي ماه سال 65 اطلاع دادند كه قراراست عمليات كربلاي 5 شروع شود و بايد گفت كه عمليات كربلاي 4 يك فريب نبود، ولي باعث فريب دشمن شد و دشمن از خيال اشتباهي كه نسبت به تلفات ايران در سر داشت ، متحمل يك شكست سختي درعمليات كربلاي 5 شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری، روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و انشاالله با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت؛ پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف