Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: درحال حاضر یک نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان حضرت رسول (ص)، یک نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) و یک نفر نیز در بیمارستان نور افشار بستری هستند.

وی افزود: دانشجویی که در بیمارستان نورافشار بستری است طی چند روز آینده مرخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تاکید کرد: سه مصدومی که در بیمارستان بستری هستند هوشیاری دارند و وضعیت آنها رو به بهبود است.

ابطحی اظهار داشت: با وجود آنکه برخی از مصدومان ضایعه داشتند اما خوشبختانه در این حادثه قطع نخاعی نداشتیم.

وی عنوان کرد: در مجموع وضعیت مصدومان این حادثه خوب و رو به بهبود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: مراقبت های بعد از ترخیص از سوی دانشگاه برای مصدومان این حادثه انجام می شود.

ابطحی اظهار داشت: همچنین برای دانشجویان و خانواده های آنها که محل زندگی شان در شهر دیگری بود هتل و یا آپارتمان گرفته شده است.

وی گفت: مصدومان برای برخی مراقبت های روزانه به بیمارستان مراجعه می کنند و با چندین بهیار و پرستار نیز قرارداد بسته شده که به صورت روزانه به محل اقامت مصدومان بروند و خدمات لازم را به آنها ارائه کنند.

به گزارش مهر،  ۴ دی ماه یک اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در این دانشگاه واژگون شد و این حادثه منجر به فوت ۱۰ دانشجو و مصدوم شدن ۲۵ دانشجو دیگر شد.

کد خبر 4514480 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی علی ابطحی واحد علوم و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز