Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور بیان کرد: حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در سطح شهر و روستا، برای خانواده‌هایی که دارای حداقل دو معلول هستند، تا دو سال آینده تامین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کیومرث سلگی با اشاره به خدمات مسکن سازی برای محرومان اظهار کرد: رویکرد بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی رویکرد محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن خیرین مسکن ساز کشور نیز در کنار بنیاد مستضعفان فعالیت می‌کند.

وی افزود: تامین مسکن خانواده‌های حداقل دو معلول توسط انجمن خیرین و با کمک بنیاد علوی صورت می‌گیرد.

سلگی اضافه کرد: حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در سطح شهر و روستا تعداد واحدهایی است که برای خانواده‌هایی که دارای حداقل دو معلول هستند، تامین خواهد شد، این در حالی است که مسکن به عنوان کالایی گران قیمت مطرح است و با وجود آنکه کار سختی است، اما به راحتی در حال جلو رفتن است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور بیان کرد: امیدوار هستیم ظرف دو سال آینده تمام خانواده‌هایی که حداقل دو معلول دارند و فاقد مسکن هستند را کمک کنیم و مشکل مسکن این افراد را حل کنیم. این مدل می‌تواند الگویی مناسب در جهت هم‌افزایی توان سایر دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد باشد.

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج نیز که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد با اشاره به دستاوردهای بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان قلعه گنج گفت: این بنیادها از سال ۹۳ برای اجرای دستور مقام معظم رهبری جهت محرومیت زدایی در قلعه گنج حضور دارند.

وی افزود: حوزه فعالیت‌های بنیاد علوی در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگ است، زیرا درخواست داشتیم در کنار فعالیت‌های اقتصادی به فرهنگ نیز توجه شود. پایگاه اصلی مسائل فرهنگی را مساجد قرار دادیم زیرا مردم در این شهرستان از پیشینه فرهنگی برخوردار هستند و امکاناتی را برای تسهیل امور مردم در این مساجد فراهم کردیم.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی انقلابی در شهرستان قطعه گنج رخ داده است، عنوان کرد: ایجاد کارخانه‌های مهم در شهرستان قلعه گنج یکی از اقدامات مهم بنیاد مستضعفان است که هیچ وقت فکر نمی کردیم در این شهرستان، چنین کارخانه هایی ایجاد شود زیرا این کارخانه‌ها کمک زیادی به اقتصاد شهرستان می‌کنند.

وی اشاره کرد: همچنین احداث معادن مختلف مستقیما می تواند اقتصاد شهرستان را زیر و رو کند و در حوزه اشتغال زایی کمک زیادی به این شهرستان انجام دهد.

انتهای پیام

دبیر خبر: سولماز خوان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیرین مسکن ساز مسکن معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان