Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@23:03:50 GMT

عاملان حیوان آزاری تحت تعقیب

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۳۵۶

عاملان حیوان آزاری تحت تعقیب

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه گفت: نیروهای دادستانی، سپاه پاسداران و اطلاعات از دیروز در حال پیگیری و پیدا کردن عاملان حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه هستند.

مرتضی تقی زاده اظهارکرد: روز گذشته بود که عکسی از برخورد نامناسب با یک سگ در شهرستان زیرکوه در یکی از سایت‌های خبری این شهرستان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی با بیان اینکه در این تصویر سگی از تیر برق به دار آویخته شده بود در حالی که نیمی از بدنش سوخته بود، افزود: پس از انتشار عکس، سریعا نسبت به پیگیری آن اقدام کردیم و پس از اطمینان یافتن از صحت آن، موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زیرکوه بیان کرد: نیروهای دادستانی، سپاه پاسداران و اطلاعات از دیروز در حال پیگیری و پیدا کردن عاملان این حیوان آزاری هستند، تحقیقات ادامه دارد و به محض دستگیری عاملان این حادثه موضوع به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

تقی زاده ادامه داد: با عاملان این حیوان آزاری برابر قانون دفاع از حقوق حیوانات برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: جمع آوری سگ‌های ولگرد برعهده شهرداری است.

وی یادآور شد: تاکنون بارها جلساتی با شهرداری حاجی آباد به منظور ایجاد مراکزی برای جمع‌آوری حیوانات ولگرد برگزار شده اما تا این لحظه چنین مرکزی در شهرستان زیرکوه ایجاد نشده است./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد