Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیاتی از تخلف دولت در پرداخت یارانه نقدی به ثروتمندان را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، هادی قوامی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات متعدد و مختلف نمایندگان مجلس برای تعیین تکلیف پرداخت یارانه نقدی در سال ۹۸، گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده یارانه نقدی افراد پردرآمد و دهک‌های بالای درآمدی را حذف و از پرداخت یارانه نقدی معاف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای دقیق قوانین بالادستی و قوانین برنامه‌های توسعه، از سوی دولت باید به دقت انجام شود، اظهار داشت: وقتی قانونی از سوی مجلس تصویب می‌شود و روند قانونگذاری را با صرف ساعت‌ها زمان، طی می‌کند، می‌بایست اجزای آن به طور دقیق و شفاف از سوی مجری قانون اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، پرداخت یارانه نقدی از سوی دولت به ثروتمندان و دهک‌های بالای جامعه را تخلف آشکار دانست و گفت: دولت طبق قانون برنامه ششم توسعه مکلف شده یارانه ثروتمندان را حذف کند، اما با گذشت حدود ۲ سال از اجرای قانون برنامه ششم، یارانه پردرآمد‌ها حذف نشده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق می‌بایست نظارت دقیقی بر میزان پرداخت یارانه‌های نقدی و همین‌طور حذف یارانه نقدی ثروتمندان داشته باشد؛ البته پیشنهاداتی در این باره از سوی نمایندگان به کمیسیون تلفیق به منظور بررسی لایحه بودجه ۹۸ ارائه شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: تسنیم

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات حسین محب اهری درگذشت آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم عکس جسد مرد بدشانس در جزیره قشم / تریلی بدون راننده فاجعه آفرید مرگ مغزی زهرا باغبان قهرمان تکواندو در شیراز ! + عکس جهانی شدن خواننده افغان به خاطر شباهت به آقای نخست وزیر+ عکس فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون دولت عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یارانه ثروتمندان جزئیات عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن سانحه قاتل دار حادثه مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ تعداد یارانه‌بگیران تغییر خواهد کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید صولت مرتضوی با تاکید بر اینکه سیاست دولت این است که طرح کالابرگ تداوم پیدا کند، گفت: لازم است ارزیابی مقدماتی از عملکرد سه‌ماهه داشته باشیم و گردش کاگری را تنظیم کنیم و حتماً در مراجع تصمیم‌گیری بررسی شود.

وی افزود: آنچه من اطلاع دارم این است که سیاست دولت به طور اجمالی تداوم این طرح است.

مرتضوی همچنین دهک‌بندی‌های یارانه را قابل‌اصلاح دانست و اظهار کرد: سامانه‌ «پایگاه رفاه ایرانیان» شاخص‌هایی برای دهک‌بندی‌ها تعریف کرده است و امکان دارد کسی از دهک چهار به دهک پنج ارتقا یابد و بالعکس. این سامانه همواره قابل بروزرسانی است.

وی متذکر شد: هر ۶ ماه یکبار بازآفرینی می‌شود و دهک‌بندی‌ها اصلاح می‌شود. اگر کسی به دهک‌بندی اعتراض دارد، می‌تواند از طریق سامانه‌های متعدد این اقدام را انجام دهد تا نتایج بررسی به وی اعلام شود.

مشروح اظهارات صولت مرتضوی را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904470

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ تعداد یارانه‌بگیران تغییر خواهد کرد؟
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • جریمه نقدی پرسپولیس و ۳ باشگاه لیگ برتری
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • عضو جبهه پایداری: با کودک همسری مخالفم / مستنداتی علیه فرزین دارم!
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی