Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت با انتشار اوراق مشارکت جهت اجراي طرح بازآفريني شهري در کلانشهر ها موافقت کرد.

سيد هادي بهادري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نزديک به 260 هزار ميليارد ريال انتشار اوراق مشارکت در لايحه بودجه سال 1398 در نظر گرفته شده و بخشي از اين اعتبارات متعلق به شهرداري ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نامه تعدادي از شهرداران کلانشهرها به رئيس جمهوري و درخواست استفاده از انتشار اوراق مشارکت براي اجراي طرح بازآفريني، بيان کرد: دولت با اين درخواست موافقت کرده و احتمال مي رود اين مصوبه در تبصره پنج لايحه بودجه سال 1398 گنجانده شود تا شهرداري ها بتوانند از طريق فروش اوراق مالي اسلامي به روند اجراي طرح بازآفريني شهري سرعت ببخشند.
نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي افزود: سازمان برنامه و بودجه، با اختصاص اعتبار 60 هزار ميليارد ريالي براي اجراي طرح بازآفريني شهري موافقت کرده است هر چند اجراي کامل اين طرح کلان به اعتبارات بيشتري نياز دارد.
بهادري با بيان اينکه براي اجراي طرح بازآفريني شهري، برخي بخش ها نيازمند اعتبار مستقيم دولتي است، اظهار داشت: در تلاش براي تقويت اين رديف اعتباري هستيم اما با توجه به ميزان اعتبارات عمراني کشور شرايط براي افزايش اعتباران اين حوزه فرراهم نيست.
وي اجراي طرح بازآفريني شهري در کلانشهر را ضروري دانست و گفت: وضعيت بافت فرسوده و غير ايمن در برخي از شهرها نگران کننده است.
به گزارش ايرنا، لايحه بودجه سال 1398 کل کشور چهارم دي ماه توسط رييس جمهوري براي بررسي و تصويب نهايي به مجلس شواري اسلامي تقديم شد که رقم کلي بودجه عمراني کشور 620 هزار ميليارد ريال است.
3214/ 3020
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان