Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا با افتتاح این واحدها که با مشارکت بانک های سینا و پارسیان به بهره برداری رسیدند، زمینه اشتغال مستقیم ۳۲۰ نفر فراهم شد.

«محمد امید» در حاشیه مراسم افتتاح متمرکز این پروژه ها در مجموعه پرورش اسب روستای حالی آخوند گنبد کاووس، با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصادی روستاها، اظهار کرد: رونق تولید و اشتغال در روستاها از اولویت اصلی این معاونت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: علاوه بر تفاهم نامه های منعقد شده با بنیاد علوی و بنیاد برکت، قانون توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ظرفیت مناسبی در جهت رونق اقتصادی روستاها ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات قانون مذکور با سود ۴ درصد به سرمایه‌گذاران در روستاهای مرزی و عشایری و سود ۶ درصد به سایر روستاها و نواحی صنعتی روستایی اختصاص می یابد.

امید بیان کرد: سهمیه ابلاغی به استان گلستان در مهر در مرحله اول ۱۶۰ میلیارد تومان بوده اما پرداختی استان بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: چهار بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و بانک کشاورزی، بانک های طرف تفاهم جهت تسهیلات مذکور بودند اما احتمال ورود بانک های دیگر به فرایند پرداخت تسهیلات نیز وجود دارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تصریح کرد: در تفاهم‌نامه منعقد شده بین استانداری، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان، به عاملیت بانک سینا نیز تسهیلات با سود ۸ درصد در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در روستاها و نواحی صنعتی روستایی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از سود ۱۸ درصد متعارف، ۵ درصد سود تسهیلات توسط بنیاد علوی و ۵ درصد توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری پرداخت می‌شود.

امید خاطرنشان کرد: مشابه این تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت به عاملیت بانک پارسیان نیز منعقد شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ریاست جمهوری سرمایه سرمایه گذاری کشاورزی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی با هدف خدمت رسانی به مردم و فراهم شدن فرصت اشتغال برای جوانان استان سیستان و بلوچستان و کسب وکار در سطح استان سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

سرهنگ غلامرضا ملایی در گفت وگو با ایسنا افزود: هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی در کشور تشکیل شد و خدمات بسیار زیاد در حوزه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و مردم یاری از بدو راه اندازی تا کنون انجام داده و یا در دستور کار برای انجام دارد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی زیر مجموعه این واحد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: طی این سال بالغ بر دو هزار پروژه کوچک‌وبزرگ اقتصاد مقاومتی و عمرانی به جز کمک و خدمات مومنانه به مرحله اجرا رسیده است.

ملایی تصریح کرد: ساخت شهرک مراد آباد در حاشیه شهر چابهار که مراحل زیرساختی خود را می‌گذراند، اجرای دهکده سلامت، احداث هزار و پانصد واحد خانه مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با کمک سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خود کمیته امداد، ساخت و مرمت خانه محرومین و چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی، اعطای تسهیلات اشتغالزایی به میزان هزار و ۵۶۰ فقره، ایجاد ۹۰۹پروژه اشتغالزایی، اهدای بسته‌های کمک معیشتی، اهدای جهیزیه، کمک و حمایت از بیماران خاص و غیره از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال گذشته توسط این نهاد بوده است.

وی با اشاره به دو سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه دستگاه‌ها در این دو سیل اخیر در محل حاضر بوده و به فعالیت می‌پرداختند و در رأس آنها نیز استاندار در منطقه حضور داشت و جلسات ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده تشکیل و برنامه ریزی ها صورت می‌گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران