Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:28:28 GMT

امام جمعه اصفهان: کار، بیشتر از بیکار وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۸۳۷۵

امام جمعه اصفهان: کار، بیشتر از بیکار وجود دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان معتقد است در کشور، خیلی بیشتر از بیکار، کار وجود دارد اما مردم می‌خواهند به سادگی پول به دست بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس اصفهان اظهار کرد: از دیدن این حجم از مواد مخدر ناراحت هستم اما اینکه پلیس اصفهان با زیرکی تمام جاسازی‌های شیطانی را کشف می‌کند خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر ارتباط سرقت و قاچاق، با مشکلات اقتصادی، بحران بیکاری و معیشت مردم گفت: اگر انسان بد ذات نباشد، دنبال چنین کارهایی نخواهد رفت. در کشور ما کار، بیشتر بیکار وجود دارد. این را بدانید که در کشور، کار خیلی بیشتر از بیکار هست، اما یک عده دنبال کار نمی‌روند و می‌خواهد به سادگی پول به دست بیاورند. این طور نیست که فقر هرکسی را به اینجا برساند. البته بنابر گفته امیر مومنان، فقر انسان را به کفر می‌کشاند، اما نه هرکسی را. آنکه انسان سالمی باشد صبر می‌کند و خداوند از جاهای دیگری می‌رساند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیکاری منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است