Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسات و تشکل های قرآن و عترت استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم در گیلان خبر داد و اظهار کرد: کارگاه مذکور از ساعت 8 تا 12 روز پنجشنبه، 27 دی ماه ویژه قاریان و معلمان قرائت و همین روز جمعه، 28 دی ماه ویژه حافظان و معلمان حفظ قرآن کریم استان در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم به همت این اتحادیه و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: استاد مهدی دغاغله، چهره نام‌آشنای قرآنی کشور و از داوران بین‌المللی مسابقات قرآن کریم است که به عنوان مدرس این کارگاه در رشت حضور خواهد یافت.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه استاد دغاغله دارای تالیفات فراوانی در زمینه اجزای مختلف قرآن است که مهم‌ترین آنها از نگاه خودش پایان‌نامه دکتری وی با عنوان «بررسی تناسب لفظ و معنا در موسیقی درونی و برونی و واژه‌گزینی قرآن کریم» می‌باشد، گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی صوت و لحن قرآن کریم ویژه حفاظ، قاریان و مدرسان قرآن استان گیلان گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین نشست اساتید پیشکسوت قرآن کریم استان با استاد مهدی دغاغله، عصر روز پنجشنبه، 27 دی ماه در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مهدی دغاغله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم

در پویش مردمی "حافظ شو" که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، ۱۴ سوره پایانی قرآن به منظور حفظ کودکان و سوره واقعه برای حفظ نوجوانان انتخاب شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پویش مردمی "حافظ شو" به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به حفظ سوره‌های قرآن کریم برگزار می‌شود.

.

در پویش مردمی "حافظ شو" که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود، 14 سوره پایانی قرآن به منظور حفظ کودکان و نوجوانان انتخاب شده و علاقمندان می‌توانند سوره‌ای را به انتخاب خود حفظ کرده و در این پویش شرکت کنند.

همچنین نوجوانان بالای 14 سال می‌توانند با حفظ سوره مبارکه واقعه در این پویش شرکت کنند.

نوجوانان پس از حفظ سوره، با حضور در بخش مربوطه در نمایشگاه قرآن و یا با ورود به وب‌سایت حافظ شو با نشانی hafezsho.ir یک فیلم حداکثر 60 ثانیه‌ای از حفظ خود تهیه کرده و ارسال کنند.

در این طرح هر روز به 114 نفر از حافظان کودک و نوجوان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود جزء هشتم قرآن کریم فایل صوتی با صدای استاد پرهیزکار
  • برگزاری طرح کارگاه گردی صنایع‌دستی در استان گیلان
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • دانلود جزء هفتم قرآن کریم فایل صوتی با صدای استاد پرهیزکار
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم در استانداری آذربایجان غربی
  • کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم
  • دومین قرآن بزرگ پارچه‌ای جهان در حال کتابت است
  • محفل انس با قرآن کریم با قرائت استاد حاج حامد شاکرنژاد در خوی
  • دعوت پیشکسوت قرآنی از مردم برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها