Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:53:29 GMT

ژاوی: کاش کیمیچ راهی بارسلونا شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۴۵۳

ژاوی: کاش کیمیچ راهی بارسلونا شود

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا ابراز امیدواری کرد که جاشوا کیمیچ، مدافع جوان بایرن مونیخ روزی راهی بارسلونا شود.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 23 ساله در این فصل در تمامی بازی های تیمش حضور داشته و 26 بار به میدان رفته است. با وجود اینکه در بیشتر دوران فوتبالی اش در پست دفاع راست به میدان رفته ولی اخیرا در هافبک میانی نیز به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توانایی بازی در پست های مختلف باعث شده تا او مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار بگیرد و حال ژاوی ابراز امیدواری کرد که او روزی به بارسا بپیوندد.

 

 

 

 

اسطوره اسپانیایی گفت:" من با پپ گواردیولا، سرمربی سابقم در بارسا راجع به کیمیچ صحبت می‌کردم. پپ می‌گفت «من بازیکنی دارم که می‌تواند در تمام پست ها بازی کند». من به او گفتم : «اسمش چیست؟» و او راجع به کسی به نام کیمیچ برایم صحبت کرد، راستش اسمش را هم نشنیده بودم. از آن زمان، وقتی با پپ صحبت می‌کنم، راجع به کیمیچ حرف می‌زنیم.

 

در حقیقت من او را به دقت دنبال می‌کنم. وقتی بازی او را تماشا کردم، متوجه شدم که بازیکن بزرگی خواهد شد و امروز هم این را می‌بینید. جاشوا آینده باشگاه بایرن و تیم ملی آلمان است و او واقعا می‌تواند در هر پستی بازی کند. به نظرم برای بارسا گزینه خیلی مناسبی است. در دوران فوتبالم، همیشه چشمم به دنبال بازیکنانی بوده که مناسب بارسلونا هستند. او می‌تواند بدون هیچ مشکلی در بارسا حضور یابد و کاملا مناسب تیم است. ولی بایرن تیمی هم سطح بارساست و خرید بازیکن از انها خیلی دشوار است."

ژاوی جاشوا کیمیچ قطر السد بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی قطر السد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود