Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - مدير آب و فاضلاب روستايي سربيشه گفت: آبرساني به 18 روستاي دهستان مرزي لانو سربيشه با احداث مجتمع خوشاب در دست انجام است.

محمدرضا چهکندي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: عمليات اجرايي مجتمع آبرساني خوشاب براي آبرساني پايدار به اين تعداد روستاي مرزي با جمعيت 831 خانوار در سال 1394 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تاکنون در زمينه احداث مجتمع خوشاب پنج ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است و براي آبرساني پايدار به اين 18 روستاي مرزي به 18 ميليارد تومان نياز داريم.
مدير آب و فاضلاب روستايي سربيشه گفت: تاکنون در اين پروژه 23 کيلومتر لوله گذاري و خط انتقال، يکهزار و 200 مترمکعب مخازن آب، حفر چاه و ايستگاه پمپاژ انجام شده است.
وي افزود: از محل اين مجتمع، آبرساني به 2 روستاي «خوشاب و مشکروکي» اوايل سال آينده انجام مي شود و آبرساني به ساير روستاها را براساس درصد اختصاص اعتبارات دنبال خواهيم کرد.
چهکندي اظهار داشت: اختصاص اعتبار براي تکميل اين مجتمع در راستاي نگهداشت جمعيت در نقطه صفر مرزي و حل مشکلات کم آبي روستائيان ضروري است.
وي گفت: همچنين آبرساني به روستاي چنشت با 80 درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است و تاکنون در زمينه اجراي اين پروژه سه ميليارد تومان اعتبار هزينه شده و 2 ميليارد و 600 ميليون تومان براي تکميل اين طرح نياز داريم.
وي افزود: آبرساني به روستاي چنشت در صورت تخصيص اعتبار نيمه نخست سال آينده انجام مي شود.
چهکندي افزود: آبرساني به روستاي چنشت از محل مجتمع آبرساني گز در حال انجام است و از محل اين مجتمع آبرساني به روستاهاي اسغول، گز و مختاران در دستور کار قرار دارد.
شهر سربيشه مرکز شهرستان سربيشه در فاصله 66 کيلومتري جنوب بيرجند مرکز خراسان جنوبي قرار دارد.
7556*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن