Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس راه قزوین –تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رضائی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: ماموران پلیس راه قزوین – تهران یک دستگاه “وانت مزدا ” را به علت استفاده از تلفن همراه متوقف کردند.

وی افزود:در بررسی ماموران پلیس راه مشخص شد راننده تبعه افغانی و فاقد گواهینامه مجاز رانندگی می باشد و ماموران حین انتقال خودرو به پارکینگ ، راننده  خودرو برای چشم پوشی ماموران از تخلفات وی و رهایی از چنگال قانون  اقدام به پرداخت رشوه به مبلغ دو میلیون ریال به ماموران پلیس راه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی استان خاطرنشان کرد: مأموران وظیفه شناس با صحت عمل و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی رشوه پیشنهادی رد و موضوع  را صورتجلسه و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی متهم را به مراجع قضائی معرفی کردند.

رضائی در پایان ضمن قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس راه تصریح کرد: مردم عزیز می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و… در خصوص عملکرد پلیس استان قزوین را با مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس