Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از میلاد لارستان: نماینده مردم لارستان،‌خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت:سابقه ذهنی مثبتی از توانمندی و علاقمندی استاندار جدید فارس نسبت به مسائل منطقه لارستان،‌ خنج و گراش دارم.
جمشید جعفرپور طی سخنانی در خصوص انتخاب استاندار جدید فارس  با بیان این که  یکی از الزامات مدیریت و موفقیت  هر استاندار، آشنایی با ظرفیت های کلی و نیز ویژگی های مناطق و شهرستان‌هاي آن از یکسو و نیز اطلاع از نیازها،‌کمبود ها و مطالبات مردم و مسئولان مناطق مختلف استان از سوی دیگر می باشد؛‌ شاخص های بومی استان بودن و سابقه حضور در مناصب مختلف اداری و اجرایی استان  را به عنوان پتانسیل و نقطه قوت رحیمی استاندار جدید فارس بیان نموده و افزود:  پست های اجرایی مختلف این امکان را برای دکتر رحیمی استاندار جدید فارس فراهم نموده  که اشراف کاملی به این اطلاعات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفرپور در ادامه اظهار داشت: آخرین پست اجرایی ایشان هم معاون فني و عمرانی استاندار بوده که با توجه به اولویت موضوعات اقتصادی و عمرانی، می‌توان امیدوار بود از این سوابق اجرایی و تجارب فراوانی که اندوخته شده در جهت برنامه ریزی بمنظور توسعه و پیشرفت استان بهره گیری شود.
عضو مجمع نمایندگان فارس در خصوص  سابقه آشنایی قبلی با استاندار جدید فارس نیز اظهار داشت:  دکتر رحیمی در گذشته درطول سالیان متمادی سمت های مختلفی در استانداری برعهده داشته ومحل مراجعه نمایندگان استان بوده ازین رو برای همه نمایندگان چهره ای شناخته شده می باشد و بنده نیز چه در مجلس نهم وچه این دوره برای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه با ایشان مرتبط بوده ام و باید بگویم سابقه ذهنی مثبتی از توانمندی و علاقمندی ایشان نسبت به مسائل منطقه لارستان،‌ خنج و گراش دارم.       پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جعفرپور استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت

عضو شورای شهر کرج گفت: یکی از کارهای مهمی که شورای شهر کرج انجام داد، واقعی کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در شهر بود که شورای شهر با واقعی‌کردن این بها توانست هم به بودجه شهرداری کمک بسیاری نماید و هم این‌که نقش عمده‌ای در کاهش فساد در مدیریت شهری داشت. - اخبار استانها -

علی قاسمپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام این مطلب افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که شورای شهر ششم در سه سال گذشته جلوگیری از جذب نیروی جدید در شهرداری کرج بود.

 وی افزود: این شورا تنها در یک مورد مصوبه جذب نیرو داشته که آن هم در حوزه تأمین راننده برای اتوبوسرانی و سازمان آرامستان‌ها بوده و مصوبه دیگری برای افزایش نداشته است. در مقابل در راستای کاهش هزینه‌های جاری شهرداری در مقابل هم تعدادی از نیروهای شاغل شهرداری بازنشسته شدند.

عضو شورای شهر کرج یکی دیگر از مهمترین اقدامات شورای ششم را واقعی کردن بهای خدمات ساخت و ساز در کرج دانسته و گفت: یکی دیگر از کارهای مهم دیگری که این شورا انجام داده است، واقعی کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در شهر بود که شورای شهر با واقعی کردن این بها توانست هم به بودجه شهرداری کمک بسیاری نماید و هم این که نقش عمده‌ای در کاهش فساد در مدیریت شهری داشت.

گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟ منتخبین شوراهای مراکز شهرستان‌های استان البرز اعلام شد+اسامی

وی ادامه داد: واقعی کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در شهر بسیار سخت و دشوار بود و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفتیم، چرا که از یکسو احتمال فشار اقتصادی بر برخی از خانواده‌ها بود و از سوی دیگر برخی از کاسبان پایین بودن بهای خدمات اجازه واقعی‌شدن را نمی‌دادند.

قاسمپور افزود: اما به دلیل اینکه پایه افزایش بودجه و افزایش اقدامات عمرانی در شهر از همین جا شروع می شود، لذا شورای ششم با همه مشکلاتش این کار را انجام داد و اکنون آورده‌های بسیاری برای شهر و شهروندان داشته و دارد.

رئیس سابق شورای شهر کرج در پایان گفت: اگر بخواهیم نمره ای به شورای شهر کرج بدهیم، نمره قبولی است اما انتظار بیشتری از اعضای جوان متخصص شورای ششم وجود دارد که مسلما هنوز این اتفاق نیفتاده و لازم است که در باقیمانده عمر شورای ششم که فرصت خدمت است بتوانیم خدمات‌مان را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر