Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا روز چهارشنبه در این آئین گفت: 500 دانش آموز در اوایل آبان ماه در مسابقه این طرح شرکت کرده بودند که سنا پاشاپور، ستایش نعمتی، الینا مصطفی‌لو، امین واحدی، آیلار امنی، امیرمحمد ملکی، مطهره طبسی، آیدا وقاری، امیرحسین نظری، تینا معمارباشی و عرشیا حسینی‌خواه برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرزو عباس زاده افزود: در این طرح دانش آموزان به سئوالات کتبی موضوع 13 آبان و هدف های انقلاب اسلامی پاسخ داده بودند و این کار، گامی جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با روزهای ایثار و انقلاب بود.
وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب های انقلاب اسلامی در چهار کتابخانه آستارا برپا و مسابقه انشا فجر در مدارس برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش آستارا هم از اجرای طرح کتابخانه دانش‌آموزمحور در مدارس خبر داد و بیان کرد: در این طرح با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، فضاهای بدون استفاده مدارس شناسایی و به کتابخانه تبدیل می شود.
سجاد موسوی افزود: در گذشته اشخاصی به عنوان کتابدار مدارس فعالیت می کردند اما اکنون به ‌دلیل محدودیت منابع مالی، این پست حذف و وظیفه آنها به مربیان پرورشی محول شده است.
وی گفت: با توجه به سرانه پایین مطالعه، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کتابخوان، منجر به تعالی بسیاری از بخش های جامعه خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و 17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن تحصیل علم می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان انقلاب دانش آموز کتابخانه های عمومی مدیر آموزش و پرورش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مسابقات با حضور ۲۵۱ کشتی‌گیر از استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و تهران برگزارشد.

وزن ۶۶کیلوگرم
حمید سلمانیان مقام اول
حمید چادرنشین مقام دوم
علی تقی‌زاده و ابوالفضل آشفته مشترکا مقام سوم

وزن ۷۴کیلوگرم
بهنام باغچقی مقام اول
حسن موسی‌زاده مقام دوم
محمدرضا پهلوان و مهدی عطایی مشترکا مقام سوم

وزن ۸۴کیلوگرم
مجید محمدآبادی مقام اول
سعید یاسایی مقام دوم
حامد قرائی و میلاد حسنی، مشترکا مقام سوم

وزن ۹۶کیلوگرم
حسن امامیان مقام اول
مجتبی صبوری مقام دوم
مصطفی اسکندری مقام سوم

وزن مثبت ۹۶کیلوگرم
بهزاد اعتمادی مقام اول
فرزین شاهباز مقام دوم
رضا حسن زاده مقام سوم

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی