Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:18:35 GMT

«دست به دست» در کانون باز تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۷۸۰

«دست به دست» در کانون باز تولید شد

سرگرمی مهارتی «دست به دست» که چندی پیش از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرحله پیش‌تولید قرار گرفته بود، اکنون بازتولید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، این سرگرمی مهارتی مناسب مخاطبان بالای ۵ سال علاوه بر افزایش سرعت عمل و ایجاد تمرکز مخاطبان، مهارت‌های حرکتی آنان را نیز تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، هماهنگی‌ میان چشم، دست و مهارت‌های حرکتی دست‌ها از دیگر کاربردهای این سرگرمی است.

 

«دست به دست» که با شمارگان ۱۰هزار عدد وارد بازار شده است، نخستین بار در تیراژ ۲۰هزار نسخه به دست کودکان رسیده بود.

 

این سرگرمی از چهار قطعه نیم دایره و یک تو‍پ کوچک تشکیل شده است که با اتصال قطعات، کودکان می‌بایست حرکت توپ بر روی ریل را هدایت کنند. چنین امری سبب تقویت حوصله و پشتکار در این مخاطبان می شود.

 

بر اساس این خبر، این محصول با شماره هولوگرام 92/۰۲۱۱۳۴۳/۱۳ تولید شده و مخاطبان می‌توانند با ارسال شماره هولوگرام به سامانه پیام کوتاه شورای نظارت بر اسباب‌بازی به شماره‌ی ۳۰۰۰74010 اطلاعات مرتبط با این سرگرمی را مطالعه کنند.

 

بر اساس مصوبه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در سال ۱۳۹۱ تمامی تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌های می‌بایست با الصاق هولوگرام به محصول خود امکان دسترسی خانواده‌ها به شناسنامه آن سرگرمی را فراهم آورند.

 

گفتنی است این اثر به زودی به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح پروژه انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور روحانی حسن روحانی تودیع و معارفه دست به دست بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: کنسرت من و عمران فروزش به دلیل استقبال خوب مخاطبان دو شب دیگر تمدید شد. قرار بود ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی به صحنه رویم که به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

این هنرمند تاکید کرد: با شروع بلیت فروشی در مدت زمان کوتاه مجدد تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه تصمیم گرفتیم دو شب دیگر این کنسرت را تمدید کنیم.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز به صحنه رویم در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می پردازیم.

این هنرمند در در پایان گفت: در این کنسرت ها به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک به صحنه می رویم و قطعاتی از همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد