Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:09:16 GMT

زوج موبایل قاپ در پایتخت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۸۳۴

زوج موبایل قاپ در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، 'سرهنگ علی عزیز خانی' در این خصوص گفت: با ارجاع تعدادی پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مبنی بر سرقت گوشی های همراه توسط زوج موتورسوار، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند در تحقیقات میدانی، چهره متهمان را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این زوج دارای سابقه کیفری بوده و به تازگی از زندن آزاد شده اند.
وی بیان داشت: در ادامه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و با هماهنگی مقام قضائی آنها دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هشتم منتقل شدند.
عزیز خانی با بیان اینکه متهمان برای جلوگیری از شناسایی شدن، پلاک موتورسیکلت را می پوشاندند، عنوان کرد: مال باختگان پس از مراجعه به این پایگاه اظهار داشتند که در حال مکالمه با تلفن همراه بودیم که ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که زن بود با نزدیک شدن به ما گوشی هایمان را قاپیده و به سرعت از محل متواری شدند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: برای جلوگیری از وقوع جرایم مشابه از مکالمه و یا ارسال پیام به مدت طولانی در معابر عمومی خودداری کنید.

تهرام/8138//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت پلیس آگاهی تهران تلفن همراه سرقت موبایل جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟