Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت کاشمر از مسمومیت مشکوک ۷ نفر به مشروبات الکلی خبر داد و گفت:۵ نفر از این افراد به مشهد اعزام شدند.

به گزارش ایلنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: هفت نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بیمارستان‌های این شهرستان مراجعه کردند که 5 نفر از آنها به دلیل مسمومیت شدید به مشهد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد یزدانی عنوان کرد: از ظهر روز گذشته تا ساعت 3 بامداد امروز 26 دی ماه، 7 نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بخش اورژانس بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل(ع) و شهید مدرس کاشمر مراجعه کردند.

وی افزود: از همان ساعات اولیه تمام این افراد بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند که پنج نفر از این افراد به دلیل وخامت حال‌شان به مشهد اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این که دلیل اصلی مسمومیت چیست، در مشهد با انجام آزمایشات لازم در حال بررسی است. بر اساس شواهد موجود مسمومیت به دلیل مصرف مشروبات الکلی بوده اما اینکه دلیل اصلی مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات تقلبی بوده یا نه، باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

وی رده سنی این افراد را 24 تا 32 سال اعلام کرد.

یزدانی اظهار کرد: شاید در ماه، یک یا دو مورد مسمومیت به دلیل مصرف مشروبات الکلی داشته باشیم اما تاکنون به این شدت نداشته‌ایم و برای اولین بار چنین اتفاقی افتاده است.

وی مشکلات کبد و کلیه را از جمله عوارض مصرف مشروبات الکلی ذکر کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان دی ماه شبکه بهداشت و درمان مشروبات الکلی مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در تشریح اقدامات اداره نگهداری ساختمان‌ها و خدمات عمومی اداره کل پشتیبانی اظهار کرد: با مصوبه هیئت محترم وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشند و ظرف مدت ۴ سال باید ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند؛ در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است. البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد و به‌عنوان نمونه در سال جاری ۴ نیروگاه‌خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت هزینه‌ها و کاهش مصرف آب به ساماندهی ظرفیت اشتراک آب نیز توجه شده است، عنوان کرد: در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.

زوکی‌نژاد تصریح کرد: در کنار این مبلغ با اصلاح تعرفه و ظرفیت قراردادی و مدیریت مصرف آب، هر ماه شاهد  بیش از ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض ماهیانه اشتراکات آب شهرداری بوده‌ایم.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد ادامه داد: این درحالی است که در راستای قانون درآمد پایدار و پیگیری‌های صورت پذیرفته، سال گذشته بیش از ۱۵میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض برق روشنایی پارک‌ها را شاهد بودیم.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • علت اصلی سفت شدن و درد مفاصل کشف شد
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه