Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@00:15:21 GMT

گلستان سرد و بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۰۵۸

گلستان سرد و بارانی می شود

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان در همین پیوند امروز چهارشنبه طی گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود طی روزهای آینده کاهش دما بین 10 تا 14 درجه سانتی گراد در استان را شاهد باشیم.
محمدرضا رحمن نیا گفت که طی روزهای آینده و با نفوذ سامانه بارشی و سرد به گلستان شاهد باران و رعد و برق خواهیم بود و در مناطق کوهستانی بصورت ریزش برف و کولاک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بر اساس نقشه های ماهواره و پیش بینی انجام شده این سامانه از فردا /پنجشنبه/ در گلستان فعال خواهد شد و در برخی مواقع سرعت وزش باد در بعضی نواحی استان به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
وی ادامه داد: این شرایط جوی تا روز شنبه آینده در گلستان فعال خواهد بود و پس از آن به مرور از قسمت شرق استان خارج خواهد شد.
رحمن نیا با بیان اینکه طی روزهای آخر هفته آبگرفتگی برخی معابر و وقوع سیلاب در نواحی مستعد گلستان دور از انتظار نیست، گفت: ممکن است وزش باد شدید هم موجب خسارت شود.
معاون هواشناسی گلستان به صیادان هشدار داد باتوجه به طوفانی شدن خزر و رسیدن ارتفاع موج به یک تا چهار متر از ورود به دریا طی مدت یاد شده خودداری کنند.
به گزارش ایرنا دمای هوای گرگان مرکز استان گلستان امروز از مرز 20 درجه سانتی گراد گذشت.
در حالیکه امروز دمای گرمترین شهر استان گلستان در مینودشت به 25 درجه سانتی گراد هم رسید اهالی گرگان خنک ترین وضعیت را با 4 درجه سانتی گراد امشب حس خواهند کرد.
7333/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گلستان رعد و برق ماهواره وزش باد هواشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد