Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:17:50 GMT

بازیکن عراقی پرسپولیس بر سر دوراهی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۲۳۴۶

بازیکن عراقی پرسپولیس بر سر دوراهی

تیم ملی ایران در حالی امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی عراق می‌رود که یکی از سوژه‌های اصلی این بازی بشار رسن است.

به گزارش مشرق، بشار رسن، هافبکی که در بازی قبلی تیم عراق برابر یمن موفق به گلزنی شد و حالا این شانس را دارد که در دیدار با ایران نیز گل بزند، اما این بار یک تفاوت اساسی دارد؛ بشار رسن باید برابر تیم ملی کشوری بازی کند که مردمش به ویژه پرسپولیسی‌ها پس از فوت مادر او سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه به رسن تسلیت گفتند و از زمان حضور در ایران به یک بازیکن محبوب تبدیل شده است.

او پس از حضور در اردوی تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا در امارات یکی، دو مصاحبه انجام داد. او ابراز تمایل کرد دو تیم ایران و عراق فینالیست جام ملت‌ها شوند که این مصاحبه‌ها باعث دلخوری کاتانچ سرمربی و مدیر رسانه‌ای تیم ملی عراق شد. این دو به بشار رسن فشار آوردند که به صورت سفارشی مصاحبه کرده و از هواداران عراقی دعوت کند به ورزشگاه رفته و تیم کشورشان را جلوی ایران تشویق کنند، چون نتیجه این دیدار را سکوها تعیین می‌کند! بیشتر بخوانید: ترکیب عراق مقابل ایران با یک غایب بزرگ +عکس

حالا بشار رسن بار دیگر در آستانه بازی با ایران بر سر دوراهی بزرگی قرارگرفته است؛ اینکه اگر به ایران گل زد شادی کند؟ شادی نکند؟ یا اینکه کم شادی کند؟!
هر یک از این اتفاقات ممکن است برای این بازیکن دردسرساز باشد. البته این مسابقه در مرحله گروهی است و شاید در نگاه اول خیلی حساسیت نداشته باشد، اما کیست که خبر نداشته باشد بازی ایران و عراق جنگ کلاسیک آسیاست؟

این مسابقه به قدری حساس است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت این مسابقه روشن ایرماتوف را انتخاب کند. فراموش هم نباید کرد در آخرین دیدار این دو کشور در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا، تیم ملی کشورمان روی اشتباه داوری و کار بچگانه مهرداد پولادی در مرحله یک‌چهارم نهایی به عراق باخت و حذف شد. هواداران ایرانی انتظار دارند تیم کی‌روش انتقام آن شکست را در این دوره از تیم ملی عراق بگیرد. شاید این مثل خیلی در مورد بشار صدق نکند، اما خاطرتان باشد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ وین رونی بعد از خطا روی کریستیانو رونالدو از زمین اخراج شد و بسیاری همین اتفاق را عامل حذف تیم پرستاره انگلیس می‌دانستند. چشمک معروف رونالدو پس از اخراج وین رونی و حذف انگلیس نکته حاشیه‌ای آن دیدار تاریخی بود.

فوق‌ستاره پرتغالی بلافاصله در مصاحبه‌ای گفت: «رسانه‌ها درامی بزرگ ساختند که واقعیت نداشت و به همین دلیل زمانی که من قصد داشتم به انگلیس بازگردم نه از وین رونی بلکه از هواداران تیم ملی انگلیس به نوعی هراس داشتم. رسانه‌ها یک داستان بزرگ از چشمک زدن من درست کردند، اما این کار نه به خاطر وین رونی بلکه به خاطر مسئله دیگری بود. شرایط دشواری را تجربه می‌کردم زیرا این حس را داشتم که هر زمان به منچستر بازگردم تمام استادیوم‌ها مرا هو خواهند کرد. البته من زمانی که به منچستر بازگشتم در مورد آن اتفاق با وین رونی صحبت کردم و همه چیز خیلی زود حل شد.»

نکته: تفاوت بازی ایران و عراق با یک‌چهارم نهایی جام جهانی در این است که شاگردان کاتانچ و خدای ناکرده کی‌روش در صورت شکست از جام ملت‌های آسیا حذف نمی‌شوند، اما به هر حال بحث صدرنشینی و در عین حال حساسیت ابدی این دیدار به قوت خود باقی است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا بشار رسن پرسپولیس تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام ملت های آسیا 2019 فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدارهای اخیر این تیم، بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار دیروز (دوشنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. در این مسابقه بازیکنان تیم تهرانی شش مرتبه کارت زرد دریافت کردند تا از این حیث عملکرد میثم حیدری داور مسابقه مورد توجه باشد.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

این در حالی است که تیم‌های هوادار و پرسپولیس باید در روز بیست‌ودوم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم بروند، مسابقه‌ای که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تأثیرگذار باشد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که پس از کارت‌های زرد زیادی که حیدری در دیدار روز گذشته به شاگردان شجاعی نشان داد، آنها یک بازیکن خود را از دست دادند. براساس این گزارش، محمد میری به دلیل چهار اخطاره بودن بازی مقابل سرخپوشان را از دست داد. این بازیکن در دقیقه 1+45 بازی مقابل ملوان کارت دریافت کرده بود.

به این ترتیب بازیکنی که پیش از این در لباس نساجی مقابل بزرگان لیگ سپاهان و استقلال با شوت‌زنی از راه دور گلزنی کرده بود، نمی‌تواند شانس خود را مقابل بیرانوند امتحان کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • مرور یک تجاوز شیمیایی