Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم باشگاهی برایتون انگلیس در مصاحبه‌ای با دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار حساس با تیم ملی عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا درباره بازی ۴ سال پیش مقابل همین تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ که با حذف تیم ایران از این مسابقات همراه بود گفت: در آن بازی اتفاقاتی افتاد و باعث شد ما در نیمه اول بازی ۱۰ نفره شویم و این موضوع کار را برای ما سخت کرد، اما با همان شرایط بازی بسیار خوبی مقابل تیم عراق انجام دادیم و همچنان هم فکر می‌کنم این حق ما بود که به مرحله بعد جام ملت‌ها صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد آن دیدار ادامه داد:، اما فوتبال گاهی اوقات روی خوشش را نشان نمی‌دهد و ما بعد از آن بازی از تورنمنت حذف شدیم.

یکی از با ارزش‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در مورد این تورنمنت گفت: در این تورنمنت با تجربه بهتری وارد مسابقات شده ایم. حضورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و تجربه آن مسابقات به ما کمک فراوانی خواهد کرد.

جهانبخش در مورد تیم ملی فوتبال عراق گفت: تعدادی از بازیکنان تیم عراق که ۴ سال پیش مقابل آن حذف شدیم در این تورنمنت هم حضور دارند و می‌دانیم شاکله تیم شان به چه شکل است. این بار دیگر نمی‌خواهیم اشتباهی انجام دهیم و با تمرکز بالا وارد این بازی خواهیم شد حتی بهتر از سری قبل. امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را در این بازی بدست آوریم.

بیشتر بخوانید:

 تیم‌ ملی ایران - عراق/ دیدار سخت یوز‌های ایرانی برای تداوم صدرنشینی

کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"

انتهای پیام/

صحبت های جهانبخش با دوربین AFC

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد