Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان با رویارویی تیم‌های انتهای جدولی این مسابقات برگزار می‌شود. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان با مصاف تیم‌های انتهای جدولی این مسابقات در نجف‌آباد آغاز می‌شود.

در یکی از 2 مسابقه‌ای که فردا پنجشنبه برگزار می‌شود، تیم انتهای جدولی هیئت هندبال نجف‌آباد میزبان نفت و گاز گچساران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده هندبال نجف‌آباد در 10 دیداری که در 11 هفته گذشته لیگ برتر برگزار کرده، روی برد را ندیده است و باید دید می‌تواند در تقابل با نفت و گاز گچساران که یک پله بالاتر از این تیم در رده هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاده است به نخستین برد خود در این فصل دست پیدا کند یا خیر.

دیدار رفت 2 تیم با پیروزی 27 بر 26 نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

در دیگر دیداری که فردا برگزار می‌شود تیم 19 امتیازی و صدرنشین زاگرس اسلام‌آباد به مصاف صنعت مس کرمان می‌رود که با 10 امتیاز رده پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

2 دیدار یاقیمانده هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان روز جمعه برگزار می‌شود و در یکی از آنها، سپاهان در زمین خود پذیرای فرازبام خائیز دهدشت است که در دور رفت با نتیجه 22 بر 21 مغلوب سپاهان شد.

16 امتیاز اندوخته سپاهان رده دومی تا به این هفته از لیگ برتر است و این تیم یک بازی نیز کمتر از صدرنشین فعلی مسابقات برگزار کرده است. نماینده دهدشت هم با 12 امتیاز رده چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

تیم‌های نیروی زمینی کازرون و ذوب‌آهن اصفهان نیز آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان را برگزار می‌کنند. نیروی زمینی و ذوب‌آهن به ترتیب در رده‌های سوم و ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

ذوب‌آهن در حالی برای برگزاری این دیدار به کازرون سفر کرده که در بازی رفت در اصفهان با نتیجه 23 بر 21 شکست خورده است.

اصفهان| پیروزی هندبالیست‌های ذوب‌آهن و سپاهان در دیدارهایی آسانهفته یازدهم لیگ برتر هندبال؛ نبرد آهن و مس در اصفهاناصفهان| مشکلات باشگاه‌ها چالش اصلی رئیس آینده فدراسیون هندبال است

برنامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 دی ماه، ساعت 16

هیئت هندبال نجف‌آباد - نفت و گاز گچساران

صنعت مس کرمان - زاگرس اسلام‌آباد

جمعه 28 دی ماه، ساعت 16

سپاهان اصفهان - فرازبام خائیز دهدشت

نیروی زمینی کازرون - ذوب‌آهن اصفهان

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی میزبان وستهم بود که با پنج گل به پیروزی رسید.

چلسی که هفته گذشته تاتنهام را هم شکست داده بود، به نظر می‌رسد در اواخر فصل تازه موتورش روشن شد و با این برد به رتبه هفتم صعود کرد.

پالمر (۱۵)، گلگر (۳۰)، مادوئکه (۳۶) و جکسون (۴۸ و ۸۰) گلزنان آبی‌ها در این بازی بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بازی همزمان، برایتون با یک گل مهمانش استون ویلا رو شکست داد تا شاگردان امری که در رتبه چهارم قرار دارند، نتوانند گامی بلند به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند. تاتنهام که در رتبه پنجم قرار دارد و تنها رقیب استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم است، از ساعت ۱۹ به مصاف لیورپول می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر