Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز (چهارشنبه) گزارش داد که ارتش آمریکا برای اولین بار جهت خرید دو آتشبار از سامانه گنبد آهنین اسرائیل برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش ایسنا، این روزنامه عبری‌زبان گزارش داد که هدف از این اقدام ارتش آمریکا دفاع از یگان‌های مستقر آمریکا در مناطق مختلف جهان است.

این روزنامه نوشت: فرماندهی ارتش آمریکا درخواستی را به کنگره ارائه داده تا بودجه‌ای به ارزش ۳۷۳ میلیون دلار برای انجام این قرارداد که در تاریخ آمریکا و اسرائیل بی سابقه است، در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت آمریکایی "inside defence " گزارش داد که ارتش آمریکا خواهان این است که هرچه سریعتر یعنی تا سال ۲۰۲۰ این دو آتشبار را تحویل بگیرد. ارتش آمریکا همچنین به خرید سامانه رادار گنبد آهنین تمایل دارد.

در گزارشی که ارتش آمریکا به منظور قانع کردن کنگره جهت اختصاص اموالی برای این قراداد ارائه داده است، آمده که امکانات این سامانه ضد موشکی اسرائیل بیشتر از سامانه‌ای است که در حال حاضر در اختیار ارتش آمریکا قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمریکا اسرائیل گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است

رسانه‌های صهیونیست از «ناامیدی» کابینه رژیم صهیونیستی از وضعیت دیپلماسی عمومی این رژیم در پی تظاهرات گسترده در دانشگاه‌های آمریکایی و بین‌المللی صحبت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این رسانه‌ها امروز-چهارشنبه- گزارش دادند وزرای کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه «ناامیدی خود را از وضعیت دیپلماسی عمومی اسرائیل» در پی تظاهرات گسترده در دانشگاه‌های آمریکایی و بین‌المللی ابراز کرده و برای مقابله با گفتمان حمایت از فلسطین، برای مظلوم‌نمایی و جلب توجه خواستار انتشار فیلم‌های کوتاه از حوادث روز هفت اکتبر شدند.

به نقل از وبگاه خبری المیادین، «نیر برکات»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی گفت: افکار عمومی آمریکا یک تهدید وجودی برای اسرائیل است.

این اظهارات پس از گسترش تظاهرات برای پایان دادن به جنگ غزه و قطع کمک‌های مالی و نظامی به رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که به بیش از ۷۹ دانشگاه و کالج آمریکایی سرایت کرد و به دیگر کشورهای غربی و عربی مانند کانادا فرانسه، آلمان، بریتانیا، لبنان و غیر آنها کشیده شد.

در همین زمینه، روزنامه ترکیه‌ای «دوغرو هابر» (اخبار راست) در واکنش به انقلاب در دانشگاه‌های آمریکا، جایی که دانشجویان به تظاهرات خود در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ادامه می‌دهند، نوشت «وجدان جهانی»، یک «قیام جهانی» را برانگیخت و شعله‌ور ساخت.

این روزنامه با تاکید بر اینکه خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان با حمایت مقامات، چهره واقعی کشورهای غربی و متحدان آنها را آشکار کرد، آزادی بیان و دموکراسی را که این کشورها از آن دم می‌زنند، زیر سوال برد و نوشت بیداری مردم، نظام تحت رهبری آمریکا و «اسرائیل» را نابود خواهد کرد.

در همین زمینه، روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» در مطلبی با عنوان «از خودت خجالت خواهی کشید» به گسترش نفرت در جهان علیه صهیونیسم و ​​فروپاشی جایگاه و اعتبار «اسرائیل» در سطح بین‌المللی پرداخت که حمله به غزه هیمنه آن را فرو ریخت.

بنابراین، غزه در بی‌ثبات کردن روایت رژیم صهیونیستی موفق بوده است و این همان چیزی است که صهیونیست‌ها را دیوانه می‌کند چرا که علاوه بر خسارات میدانی، رژیم صهیونیستی اکنون با خسارات رسانه‌ای روبروست و همین مساله تشدید جنایات رژیم علیه مردم غزه، متوسل شدن آن به جعل حقایق، پخش ادعاها و تحریف تمامی صداهایی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی را رد می‌کنند و یا حتی سیاست آن را تحت عنوان «یهود ستیزی» مورد انتقاد قرار می‌دهند، روشن می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد