Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرکل جديد دفتر انتخابات با بيان اينکه تلاش داريم انتخابات سالم و بدون مشکل و هيچ تنشي برگزار کنيم، گفت: برگزاري انتخابات سالم نظام جمهوري اسلامي را بيمه مي‌کند.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، سيداسماعيل موسوي امروز- چهارشنبه- در جلسه معارفه خود و تکريم مديرکل سابق، ضمن قدرداني از پورعلي مطلق مديرکل سابق اظهار داشت: ما مفتخريم دوره جديدي را آغاز مي‌کنيم و تلاش مي‌کنيم انتخابات سالم و بدون مشکل و هيچ تنشي برگزار کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوي تصريح کرد: مهمترين رخداد سال 98 انتخابات خواهد بود، اين در حالي است که مهمترين مسئوليت وزارت کشور نيز برگزاري سالم انتخابات است.
مديرکل جديد دفتر انتخابات وزارت کشور تاکيد کرد: مهمترين وظيفه ما برگزاري انتخابات است که برگزاري انتخابات سالم در واقع نظام جمهوري اسلامي را بيمه مي‌کند که اين امر محقق نمي شود مگر با تجربه، علم و آگاهي تمام همکاران در دفتر انتخابات.
وي افزود: من يقين دارم همه اين تيم توانمندي اين موضوع را دارند. ما مجري و پاسدار انتخابات خواهيم بود و در اين موضوع کم نخواهيم گذاشت.
مديرکل جديد دفتر انتخابات وزارت کشور با اشاره به تجربه خدمت در سطوح مختلف مديريت مناطق از سطح بخشدار، گفت: در طول اين سال ها، انواع مديريت هاي انتخاباتي را در بخش‌هاي مختلف استان تجربه کرده و مسائل را از نزديک لمس کرده ام و اميدوارم در دوره جديد نيز بتوانم از تجربه گذشته به خوبي استفاده کنم.
وي با اشاره به اينکه آقاي مطلق، تجربه بسيار زيادي در برگزاري انتخابات دارد و در واقع حق استادي بر گردن بنده دارد، گفت: همواره آرزو داشتم؛ وزير و تيمي در وزارت کشور مستقر شود که نگاه به درون و نيروها و ظرفيت هاي داخلي داشته باشد و از ظرفيت آنها استفاده شود. خوشبختانه با حضور آقاي رحماني فضلي اين آرزو محقق شد و انگيزه مضاعفي در دورترين سطوح و پايين ترين سطوح کشور تا ستاد ايجاد شد.
وي بيان کرد: اين نگاه را پاس مي داريم و مصرانه از تمام نيروها و ظرفيت اين حوزه استفاده مي‌کنيم و اميدواريم با تمام تلاش خود، اين اعتماد را خدشه دار نکنيم.
سيام*3061*1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان

وزارت خارجه مصر اعلام کرد وزیر خارجه این کشور در دیدار با همتای ایرانی درباره آتش‌بس غزه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامح شکری، وزیر خارجه این کشور در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود بر تمایل قاهره برای آتش‌بس و تبادل اسرا و رسیدن به توقف کامل و دائم جنگ در غزه تاکید کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مصر، وزیر خارجه این کشور خواهان تشویق کشورها برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین با هدف تقویت تلاش‌ها برای تشکیل کشور فلسطین بر اساس راه حل ۲ دولت تاکید کرد.

طبق گزارش الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: شکری با همتای ایرانی خود برای ادامه مذاکره و گفت‌وگو جهت حل تمام مسائل موجود و در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین 2 کشور توافق کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کردند.

در این دیدار، طرفین در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیران امور خارجه ایران و مصر در ابتدای این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درودهای گرم روسای جمهور ۲ کشور به یکدیگر،  اهتمام ویژه سران ۲ کشور برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • نارنجک جنگی سالم در سلماس کشف شد
  • کشف نارنجک جنگی سالم در سلماس
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم