Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@17:35:49 GMT

1کشته در واژگونی سرویس مدرسه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۰۸۲

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حادثه واژگونی سرویس مدرسه در کرمان یک دانش‌آموز کشته و ۵ دانش‌آموز دیگر به همراه راننده خودرو مصدوم شدند. ناطقان: محمدحسین مصدق با اشاره به واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور اختیارآباد کرمان اظهار داشت: این خودرو که سرویس دانش‌آموزان پسرانه دوره اول دبیرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این حادثه که ظهر امروز اتفاق افتاده است یک دانش‌آموز کشته و ۵ دانش آموز دیگر به همراه راننده خودرو مصدوم شدند گفت: ۲ دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل اعزام شد اما یکی از دانش‌آموزان در دم فوت کرده بود.


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: پنج نفر از دانش‌آموزان با میانگین سنی ۱۳ تا ۱۵ سال و راننده سرویس مدرسه پس از اقدامات اولیه درمانی به مرکز آموزشی و درمانی شهید باهنر کرمان اعزام شدند. منبع: تسنیم برچسب ها: کشته ، واژگونی ، سرویس مدرسه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشته واژگونی سرویس مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است