Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:52:12 GMT

توقیف محموله گوجه فرنگی قاچاق در گذرگاه مرزی چذابه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۸۰۱

توقیف محموله گوجه فرنگی قاچاق در گذرگاه مرزی چذابه

سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان مستقر در پایانه مرزی چذابه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل خودروهای باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی ازاین کامیون پنج تُن گوجه فرنگی  که بدون مجوز، قاچاق و با هدف خروج از کشور و عرضه در کشور همسایه بارگیری شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره دستگیری یک  متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

سردار نظرپور با اشاره به اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، بیان کرد: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

وی در پایان گفت: این محموله با نظارت مرزبانان خوزستان برای تنظیم قیمت بازار در میدان میوه و تربار عرضه خواهد شد.

کد خبر 4515200

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق گوجه فرنگی مرزبانی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه مصر، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.

منابع اسرائیلی، صبح امروز، تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد تانک‌های اسرائیلی وارد گذرگاه مرزی رفح در جنوب نوار غزه شده‌اند. ارتش اسرائیل دقایقی بعد از انتشار این گزارش در رسانه‌ها اعلام کرد که این گذرگاه را اشغال کرده است.

وزارت خارجه مصر در واکنش به این اقدام گفت: عملیات نظامی اسرائیل در شهر رفح فلسطین و تسلط بر بخش فلسطینی گذرگاه رفح را محکوم می‌کند.

ارتش اسرائیل از روز گذشته حملات به شرق منطقه رفح را آغاز کرده است. این حملات در حالی آغاز شدند که مذاکرات آتش‌بس در غزه همچنان ادامه داشت و به پایان نرسیده بود.

وزارت خارجه مصر در ادامه اضافه کرد که این اقدام را عملی تنش‌زا و خطرناک می‌داند که حیات بیش از یک میلیون فلسطینی مستقر در رفح را که این گذرگاه نقشی اساسی در زندگی‌شان دارد، به خطر می‌اندازد. قاهره در ادامه از اسرائیل خواست که از سیاست رفتن تا لبه پرتگاه دست بردارد چراکه این اقدام می‌تواند سرنوشت تلاش‌های انجام‌شده برای آتش‌بس پایدار در نوار غزه را به خطر بیندازد. رفح منطقه‌ای پرجمعیت در جنوب نوار غزه است که بیش از یک میلیون فلسطینی در آنجا اسکان دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!
  • کاهش آلرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش آلفرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی