Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که نقشه‌های آمریکا برای سوریه نقش بر آب شد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت که پروژه آمریکا در سوریه شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به منطقه برای پوشش بر این شکست و تقویت روحیه همپیمانان سرخورده واشنگتن صورت گرفته است.

نعیم قاسم تاکید کرد که منافع لبنان در گروی عدم پیروی از نقشه‌های آمریکایی صهیونیستی شکست خورده در منطقه است.

وی افزود: تا زمانی که رژیم صهیونیستی باشد منطقه با بحران‌های پی در پی مواجه خواهد بود.

جانشین دبیرکل حزب الله خطاب به کشورهایی که برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی تلاش می کنند گفت: بدانید که این رفتارتان کشورهای شما را خراب خواهد کرد زیرا اسرائیل سعی می کند که شما را به گزینه‌های سوق دهد که با منطق ملت‌هایتان سازگاری ندارد.

مرگ 4 نظامی آمریکایی در انفجار منبج تایید شد

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله جدید به یک پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی