Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:47:39 GMT

پنس: نیروهایمان را به خانه باز می‌گردانیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۳۸۵۳

به گزارش فارس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: ما نیروهای خود را به خانه باز می‌گردانیم. (حکومت) خلیفه فرو ریخته و داعش شکست خورده است.

وی که در جمع سفرای آمریکا در محل وزارت امور خارجه صحبت می‌کرد، از آنها خواست تا به متحدان آمریکا اطمینان دهند که دولت با وجود آنکه به دنبال ساخت دیوار در مرز جنوبی است اما همچنان از مهاجرت قانونی حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور آمریکا از سفرای این کشور در سرتاسر  جهان خواست تا به محل ماموریت خود بازگشته و به دوستان و دشمنان بگویند که "آمریکا به عرصه جهانی بازگشته" تا منافع آمریکا را به پیش ببرد و ما اینجا هستیم تا بمانیم.

وی افزود: ما با حمایت کنگره به دنبال نوسازی ارتش و نیروی هسته‌ای و همچنین ایجاد نیروی فضایی هستیم. ما به دنبال ایجاد قدرتمندترین ارتش در طول تاریخ هستیم. 

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی