Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@13:01:41 GMT

تماشاگران ویژه دیدار ایران مقابل عراق+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۰۶۱

تماشاگران ویژه دیدار ایران مقابل عراق+عکس

مدیران فوتبال و ورزش ایران با حضور در استادیوم آل مکتوم تماشاگر ویژه دیدار ایران مقابل عراق محسوب می‌شوند. آفتاب‌‌نیوز : تیم ملی ایران در دیدار سرگروهی خود در برابر عراق قرار گرفته‌ است و امیدوار است با کسب نتیجه مقابل مهمترین رقیب خود تا به اینجای مسابقات به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شوند.

این دو تیم که یکی از مهمترین جدال‌های خود را در دوره قبلی جام ملت‌ها برگزار کردند، با تساوی جالب توجه 3-3 در ضربات پنالتی به کار ادامه دادند و عراق در نهایت برنده شد، اینبار در شرایط متفاوت و مرحله گروهی و جایی که صعود هر دو تیم قطعی شده برابر یکدیگر قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار مهدی تاج و محمدرضا داورزنی از مدیران فوتبال و ورزش ایران با حضور در جایگاه ویژه تماشاگر این دیدار جالب توجه هستند. تلاش دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول با تساوی بدون گل در جریان است و ایران در چند مرحله با برتری موقعیت سازی، فرصت های خوبی روی دروازه حریف شکل داده است.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مهدی تاج محمدرضا داورزنی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: در این آزمون ۸ هزار و ۱۵ نفر شرکت کردند که ۶ هزار و ۴۷۵ نفر خانم و هزار و ۵۴۰ نفر آقا هستند.
سیروس رضائی افزود: این آزمون در ۶ حوزه انتخابیه برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در آزمون مشاغل کیفیت بخشی مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
امیریان با اشاره به این که آزمون مرحله اول سال گذشته برگزار شد، گفت: آزمون مرحله سوم ویژه دبیری و هنر آموزی است که پایان اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی گفت: نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران