Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کرسی‌های آزاد‌اندیشی با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با اهداف انقلاب با موضوع شناخت سبک زندگی امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، قاسم شریفی عصر امروز در جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان سمنان به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی در سرفصل‌های حجاب و عفاف، منشور حقوق شهروندی، امر به معروف ونهی از منکر و سواد رسانه با حضور دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری  بیش از یک‌هزار  برنامه در سراسر  مدارس استان، تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: با هدف اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب، برنامه‌های متعددی در حوزه آموزش و پرورش استان به اجرا گذاشته می‌شود.

کرسی‌های آزاد اندیشی به شیوه جدید در دانشگاه لرستان برگزار می‌شودپیشنهاد استاندار سمنان برای رسیدگی به مشکلات فرهنگیان؛ کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس سمنان برگزار شودخرم‌آباد| کرسی‌های آزاد اندیشی با محور جوانان سال 97 در لرستان اجرا می‌شود

وی اردوی فرهنگی راهیان نور در قالب اعزام 40 کاروان از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان، مسابقات انقلاب‌پژوهی ویژه دانش‌آموزان با محوریت سرود و نمایش، گردهم­آیی هشت هزار نفری حافظان قرآن دوره ابتدایی، سرودهای بومی و محلی را از مصوبات کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزان ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب  بر شمرد و گفت: برخی از این برنامه‌ها در حال اجرا بوده و یا اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: ویژه برنامه چهل انقلاب کارویژه‌ آموزش و پرورش استان به مناسبت چهل سالگی انقلاب است که  از اسفند سال گذشته آغاز شده است.

شریفی تصریح کرد: امسال کاروان انقلاب با عنوان «جُنگ شادی» ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت نشاط و شادابی در دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری تبلیغات اسلامی در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان