Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدارش در جام ملت‌های آسیا امشب از ساعت 19:30 در ورزشگاه آل‌مکتوم امارات به مصاف تیم ملی عراق رفت.

بازی در ابتدای نیمه اول به صورت درگیرانه در میانه زمین از سوی دو تیم انجام شد و بازیکنان عراق پرس بازیکنان ایران را از میانه زمین انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین موقعیت جدی را بازیکنان ایران روی دروازه عراق ایجاد کردند و روی پاس خوب وحید امیری در دقیقه 12 سردار آزمون فرصت داشت با ضربه سر دروازه عراق را باز کند که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. رفته رفته فشار ایران روی دروازه عراق بیشتر شد و بازیکنان کشورمان از دو جناح توپ‌های زیادی را روی دروازه عراق ارسال کردند. در دقیقه 23 یک ضربه خطا پشت دروازه عراق به سود ایران اعلام شد که ضربه سامان قدوس به سر بازیکن عراق برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت. در دقیقه 28 امید ابراهیمی در محوطه جریمه صاحبه توپ شد که بعد از برخورد با بازیکن عراق روی زمین افتاد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 38 روی یک ضربه ایستگاهی بازیکن عراق ضربه سری را روانه دروازه ایران کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. جهانبخش دومین موقعیت جدی را برای ایران در نیمه اول در دقیقه 42 روی توپ ارسالی به دست آورد که ضربه محکم او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 45 ضربه آزمون در محوطه جریمه عراق به دست بازیکن عراق برخورد کرد که داور بازهم اعتقادی به پنالتی نداشت. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازهم این تیم ایران بود که کار را هجومی‌تر آغاز کرد و آزمون در محوطه جریمه عراق ضربه‌ای زد که بازهم به دست بازیکن حریف برخورد کرد که بازهم ایرماتوف اعتقادی به پنالتی نداشت. دو دقیقه بعد توپ ارسالی روی دروازه ایران را در یک موقعیت خطرناک بیرانوند به خوبی جمع کرد. در ادامه دو تیم بازهم درگیرانه در میانه زمین بازی می‌کردند و تعداد خطاهای دو تیم بالا بود. در دقیقه 66 تیم عراق یک فرصت به دست آورد که ضربه مهاجم این تیم توسط بیرانوند مهار شد. در دقیقه 71 در دو موقعیت پشت سرهم تیم ایران فرصت گلزنی در محوطه جریمه عراق به دست آورد که این موقعیت‌ها از دست رفت. جدی ترین موقعیت نیمه دوم را بازیکن عراق به دست آورد که ضربه سر او با واکنش عالی بیرانوند همراه بود و توپ درون دروازه قرار نگرفت. یک دقیقه بعد مهدی ترابی فرصتی به دست آورد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی بازی تیم ایران فشار خود را روی دروازه عراق بیشتر کرد ولی حملات ایران انسجام لازم را نداشت و به همین علت ثمری برای ما نداشت.

تیم ایران با این تساوی 7 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به عراق در صدر گروه D باقی ماند و باید منتظر ماند که مشخص شود حریف ایران در مرحله بعد چه تیمی خواهد بود.

ایران 0................................................................................................. 0 عراق

 

کارت زرد: سامان قدوس(39)، وحید امیری (67)- ابراهیم خلف (78)، علی عدنان(82)

استادیوم: آل مکتوم

داور: روشن ایرماتوف (ازبکستان)

کمک داوران: عبدوخامیدولو رسولوف و سایدوف

ترکیب تیم ایران:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی (80 اشکان دژاگه)، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش (63 مهدی طارمی)، وحید امیری، سامان قدوس (75 مهدی ترابی) و سردار آزمون

ترکیب تیم عراق:

جلال حسن جاسم، احمد ابراهیم خلف، علی فائز عطیه، علاء علی مهاوی، علی عدنان کاظم، امجد عطوان کاظم، صفاء هادی عبدالله، همام طارق فرج، احمد یاسین غنی، حسین علی السعیدی و مهند علی کاظم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تساوی بدون گل جام ملت های آسیا عراق ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!

به گزارش "ورزش‌ سه"، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی به شمار می‌رود که با وجود بازی در اصفهان تمام تلاشش را در حمله و دفاع به کار گرفته بود تا با یک امتیاز ورزشگاه نقش جهان را ترک کند، اما این اتفاق اگر روی بد فوتبال به مورایس و شاگردانش نمی‌خورد، به هیچ قابل رقم خوردن نبود.

سپاهان البته در 20 دقیقه ابتدایی خیلی روی دروازه حریف ایجاد موقعیت نکرد. البته آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند، ولی وقتی به دفاع فشرده استقلال خوزستان نزدیک می‌شدند، در خلق موقعیت خیلی خوب عمل نمی‌کردند.

از دقیقه 20 اما روند بازی عوض شد و حملات خطرناک سپاهان یکی پس از دیگری از راه رسید تا پس از هدر رفتن چند موقعیت ویژه، سرانجام در وقت‌های اضافی شهریار مغانلو پانزدهمین گل فصل خود را روی ارسال کاوه رضایی به ثمر برساند.

با شروع نیمه دوم هم حملات سپاهان ادامه پیدا کرد و هواداران این تیم در دقیقه 52 کاوه رضایی را در موقعیت تک به تک با حسن پورحمیدی گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان دیدند که ضربه او با درخشش سنگربان تیم پورموسوی که بهترین بازیکن تیمش بود، به گل تبدیل نشد.

حملات سپاهان پس از دریافت گل مساوی هم ادامه پیدا کرد. آنها سه مرتبه تیرک دروازه حریف را لرزاندند و بارها تا آستانه ثبت گل دوم هم رفتند که در روز خوب خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال خوزستان، بدشانسی به آنها اجازه ثبت گل دوم را نداد. البته رضا اسدی روی ارسال فرشاد احمدزاده موفق به گلزنی شد که این گل با تصمیم کمک داور مردود اعلام شد.

در مجموع به جرئت می‌توان گفت سپاهان در روزی به نتیجه‌ مساوی یک بر یک رضایت داد که تمام بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط حمله نمایش فوق‌العاده داشتند. برای اثبات این ادعا می‌توان به نجات دروازه فوق‌العاده پیام نیازمند در نیمه اول و موفقیت هادی محمدی و سیاوش یزدانی در اکثر نبردهای زمینی و هوایی اشاره کرد. رامین و میلاد هم بارها در طول مسابقه نفوذ و ارسال کردند.
در خط میانی هم محمد کریمی، امید نورافکن و رضا شکاری نمایش چشم‌گیری در طول مسابقه داشتند و با وجود فاصله از دروازه حریف بارها اقدام به شوتزنی کردند.

درنهایت باید به خط هجومی پرتلاش سپاهان اشاره کرد که کاوه رضایی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو بودند. در رأس آنها می‌توان به بازی شهریار اشاره داشت که جانانه بازی کرد و برای تیمش مایه گذاشت.

ساعتی پس از پایان این مسابقه میلاد زکی‌پور که روی گل استقلال خوزستان تعادلش به هم خورده بود و نتوانست جهت توپ را به درستی تغییر دهد، تصویری از بینی و چهره خونین خود پس از مسابقه منتشر کرد که به دلیل برخورد با عثمان اندونگ مدافع آخر استقلال خوزستان در آخرین موقعیت جدی سپاهان ایجاد شده بود تا نشان دهد تمام توانش را برای موفقیت تیمش به کار گرفته است.

اگرچه سپاهان مقابل استقلال خوزستان نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از یک بر یک دست پیدا کند، اما نمایش بازیکنان این تیم جانانه و فداکارانه بود و عملکرد آنها نشان می‌دهد در جام حذفی تمام توان‌شان را برای قهرمانی به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل، ضربه همه اسلام به همه کفر بود
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!