Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@20:49:44 GMT

برزیل ۵ میلیارد دلار غذای حلال صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۸۹۷

بزرگترین شرکت صدور مجوز حلال برزیل اعلام کرد صادرات غذای حلال این کشور علی رغم یک رسوایی در بخش غذا و اعتصاب کامیون داران، حدود 10 درصد در 2018 رشد داشت .به گزارش بلاغ،شرکت «فمبراس حلال» فروش غذای حلال برزیل را که شامل مرغ، گوشت گاو، عسل و پنیر می‌شود، علی‌رغم مشکلات عدیده این صنعت، 5 میلیارد دلار تخمین می‌زند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئیس شرکت صدور مجوز گفت:«موفق نشدیم بیشتر تولید کنیم چون سال پیچیده ای داشتیم» .
وی به اعتصاب کامیون داران در ماه مه گذشته اشاره کرد که عرضه و صادرات را مختل کرده بود‌ همچنین ساخت و پاخت در بازرسی ها برای جلوگیری از بررسی ایمنی در بخش غذا اعتبار چندین شرکت بسته بندی کننده گوشت را زیر سوال برد و باعث ممنوعیت تجارت گوشت شد .
وی گفت این عوامل تولید مرغ و گوشت را متوقف کردند که مهمترین موارد کسب درآمد این بخش هستند.
برزیل بزرگترین صادر کننده گوشت حلال است که از قوانین رژیم غذایی مسلمانان پیروی می‌کند .
ولی پیشنهاد غیرقطعی رئیس حزب راست برزیل، جایر بولسونارو برای تغییر مکان سفارت این کشور در رژیم صهیونیستی از تل آویو به اورشلیم احتمالا این موقعیت را به خطر می اندازد .
روبنز هانون، رئیس اتاق بازرگانی عرب_برزیل گفت:« تغییر مکان سفارت می تواند در روابط تجاری برزیل با ملت های عربی مشکلاتی به وجود آورد و باعث رقابت شود» .
طبق اطلاعات این اتاق بازرگانی، صادرات کل برزیل به گروهی از 22 کشور عربی که شامل کشورهای مسلمان غیر عرب مثل ایران هم می‌شود، تا 2022 به 20 میلیارد دلار می‌رسد که بیشتر از 13.5 میلیارد دلار در سال 2017 است .

 

 

منبع: تسنیم

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود