Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:54:53 GMT

کاتانچ: داور می‌توانست ایران را 10 نفره کند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۴۹۲۷

کاتانچ: داور می‌توانست ایران را 10 نفره کند

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید تیمش مقابل یکی از قدرت‌های برتر جام بازی خوبی ارائه داده توانایی مقابله با هر تیمی را دارد.

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق بعد از کسب تساوی مقابل ایران به خبرنگاران گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود. اما سپس در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نتیجه صفر صفر عادلانه بود.


سرمربی تیم ملی عراق در ادامه در پاسخ به این سوال که شما در مرحله بعد دوست دارید با کدام تیم بازی کنید. چون احتمال دارد با قطر و عربستان رقابت دهید پاسخ داد: قبلا هم گفتم برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی می کنیم. فردا پس فردا مشخص می شود حریف بعدی ما چه کسی خواهد بود. اکر شما می خواهید برنده باشید نباید فرقی کند با کدام تیم بازی دارید.

 


کاتانچ اظهار داشت: بازی امروز دیدیم مقابل بازیکنان قدرتمند و فیزیکی ایرانی بازی خوبی را نشان دادیم. پس می توانیم بهتر باشیم. برای من فرقی نمی کند با قطر بازی می کنیم یا عربستان.

 

وی در خصوص احتمال موفقیت تیمش در ادامه افزود: قبلا هم گفتم باید بازی به بازی پیش برویم. دیروز هم گفتم هر بازی که روبروی عراق است مهم ترین بازی است. هر دیداری می تواند متفاوت ترین بازی با متفاوت ترین داوری و بازیکنان باشد.


سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره اینکه درخصوص داوری بازی امروز چه نظری دارید. چون معتقد بودید در نیمه اول باید بازیکن ایران اخراج می شود تصریح کرد: ممکن بود او را اخراج می کرد. گاهی اوقات تصمیمات با هم فرقی می کند. گاهی تصمیمات تغییرات می کند. به هر حال تصمیمات به سادگی گرفته نمی شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: من از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی ام. نیمه اول را بد بازی کردیم اما در نیمه دوم با اهمیت بالایمان بازی بهتری انجام دادیم. رفته رفته رشد می کنیم. هرچه زمان می گذرد بهتر می شویم. دروازه بان تیم هم خوب بود. ما گل نخوردیم. به نظرم می توانیم پیشرفتمان را ادامه دهیم. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.


کاتانچ درباره صحبت های خود در بین دونیمه که سبب شد عراق بهتر از نیمه اول شود تصریح کرد: صحبت هایی که در این بازی کردیم این بود که ایرانی ها از لحاظ فیزیکی قوی هستند و با پاس های بلند می خواهند نبردهای هوایی را پیروز شوند. این اتفاق در نیمه اول افتاد. در نیمه دوم ما بازی را خیلی خوب بازی کردیم و من به بازیکنان گفتم می توانیم بهتر شویم. بشار رسن را وارد کردم تا پشت سر مهاجمان بایستد تا فشار را بیشتر کنیم.


سرمربی تیم ملی عراق درباره حضور علی جاسم افزود: او بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است که می تواند در بازیهای بعدی به ما کمک کند چون ما بازیکن مصدوم نداریم.

عراق امارات سرچکو کاتانچ جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق پیشکسوت امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق امارات جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی