Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: داور بازی امروزذهنیت قبلی از بنجامین ویلیامز استرالیایی داشت و نمی‌خواست مانند او بد نام شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از تساوی صفر - صفر تیم ملی ایران مقابل عراق گفت:‌ دوست داشتیم یا پیروز شویم یا مساوی کنیم تا به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه روی نیمکت اعتراض زیادی به عملکرد داور داشته است، گفت: در یکسری صحنه‌ها تصمیمات عادلانه نبود، مخصوصاً پنالتی‌هایی که در نیمه اول داور می‌توانست بگیرد و نگرفت. فکر می‌کنم داور (روشن ایرماتوف) ذهنیت قبلی از بنجامین ویلیامز استرالیایی (داور دیدار ایران و عراق در دوره قبل جام ملت‌های آسیا) داشت و نمی‌خواست مانند آن داور بد نام شود و کارش را کمی خراب کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه تیم ایران باید در مرحله بعد با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های B، E یا F بازی کند،‌ عنوان کرد: تیم‌های سوم هر گروهی نسبت به تیم‌های دیگر کمی ضعیف‌تر هستند. امیدوارم بازی بعد را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

پورعلی‌گنجی در خصوص دلایل نیمکت‌نشینی‌اش در این دیدار گفت: این نظر مربی است، همه بچه‌ها تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد، چه من در زمین باشم چه نباشم، همه تلاش می‌کنند پیروز شوند.

«به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش به دنبال تساوی در این دیدار بود و به همین دلیل از بازیکنان ذخیره استفاده کرد». وی در واکنش به طرح این سوال یادآور شد: اصلاً چنین چیزی نیست. ما بازی‌های زیادی پیش رو داریم و بچه‌ها باید ریکاوری شوند. در بازی قبل هم کادرفنی تعدادی از بازیکنان که در بازی اول بازی کرده‌ بودند را روی نیمکت گذاشت و این نشان می‌دهد همه بازیکنان می‌توانند کنار هم بازی کنند. بچه‌ها نشان دادند بازیکنان ثابت یا ذخیره هیچ فرقی با هم نمی‌کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

ادامه این دیدار در مسابقه‌ای جداگانه برگزار شد که در دقایق پایانی رم با ضربه سر کریستانته پیروز از این دیدار خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

 

tags # فوتبال ، سردار آزمون سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!