Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: برای رفع مشکل دانش آموختگان رشته های کشاورزی بدون شغل لازم است با ارائه تسهیلات مناسب در اولویت برنامه های دولت و مسئولان و با همکاری سرمایه گذاران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه شب در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان افزود: جوانان تحصیل کرده زیادی هستند که بعد از کسب مدرک به دنبال جذب در بازار کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با برنامه ریزی درست و بهره گیری از تمام ظرفیت ها می توان زمینه جذب و اشتغال آنها را در شرکت ها و حتی در بخش کشاورزی فراهم کرد.
امام جمعه مهریز به اهمیت توسعه کشاورزی با علم روز و استفاده درست از منابع آبی اشاره کرد و بیان داشت: برای توسعه این بخش باید از نیروهای کارآمد و علاقه مند استفاده کرد.
محی الدینی با بیان اینکه اگر توسعه کشاورزی به صورت علمی انجام شود شاهد قطع وابستگی در این بخش خواهیم بود، به ضرورت برنامه ریزی و مدیریت انقلابی تاکید کرد.
همچنین مدیر جهاد کشاورزی مهریز گفت: جذب دانش آموختگان برای فعالیت های کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی جزو برنامه های مهم است.
محمد جعفری افزود: انجام فعالیت های ترویجی و پیگیری نیازهای جامعه هدف در منطقه با همکاری مسئولان انجام می شود و از تمام ظرفیت ها برای توسعه علمی کشاورزی استفاده می کنیم.
در این مراسم از تعدادی کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات دامی و زراعی نمونه سال زراعی 97- 96 تجلیل شد.
17 هزار و 500 هکتار سطح اراضی کشاورزی مهریز است.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزان تجليل نمونه ها شهرستان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان