Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی مهدی گرجی اظهار کرد: بررسی ها رشد ۱۷ درصدی جا به جایی کالا در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در خراسان‌جنوبی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین در این مدت سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرجی ادامه داد: در نه ماهه سال جاری بیش از ۳.۸۸ میلیون تن کالا با حدود ۲۵۰ هزار سفر کامیون و وانت بار در سطح خراسان جنوبی به مقاصد درون و برون استان جابجا شده است.

وی افزود: عمده کالاهای جابجا شده از مبدأ خراسان‌جنوبی انواع سیمان، زغال سنگ، انواع سنگ، خاک معدنی، انواع کاشی و سرامیک بوده است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: در حال حاضر تعداد  هشت هزار و ۸۷۹ نفر راننده حمل و نقل کالای استان اعم از ناوگان باری در حمل و نقل کالای با استفاده از چهار هزار و ۸۸۴  دستگاه انواع تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار در این حوزه فعال هستند.

گرجی با اشاره به اینکه عمر متوسط ناوگان باری حمل ونقل کالای خراسان‌جنوبی برابر ۸۳ .۱۲ سال است، یادآور شد: محاسبه و اعمال نرخ بر اساس تن - کیلومتر از کلیه مبادی خراسان جنوبی از جمله اقدامات صورت گرفته در آذرماه است.

کد خبر 4515455

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان جنوبی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی رودان قاچاقچیان در انتقال ۳۸۴ کیلو تریاک ناکام ماندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت‌زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 384 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی همچنین از کشف انواع کالای قاچاق در 48 گذشته به ارزش 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.

جاویدان عنوان کرد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا وارز و حین کنترل محورهای مواصلاتی، موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: کالاهای قاچاق مکشوفه شامل: 3 هزار و 114 دست انواع البسه، یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه موتور قایق، 130 عدد انواع لوازم آرایشی، 192 جفت کفش، 665 دستگاه سیگار الکترونیک، 44 کارتن انواع محصولات کشاورزی، 650 عدد انواع آبمیوه خارجی، 7 دستگاه تلویزیون led و غیره فاقد مدارک است.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا 12 خودرو شوتی توقیف و 10 متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند، یادآورشد: حسب اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر 20 میلیارد ریال است که کلیه کالاهای مکشوفه تحویل انبار سازمان اموال تملیکی استان شد.

جاویدان تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به‌کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی