Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@14:29:28 GMT

جزئیات تشییع پیکر حسین محب‌اهری

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۳۶۳

پیکر زنده یاد «حسین محب‌اهری» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آرام گرفت. ناطقان: مراسم پیکر زنده یاد «حسین محب‌اهری» صبح امروز -پنجشنبه ۲۷ دی ماه- از مقابل تالار وحدت به سمت خانه ابدی تشییع شد. 
بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور اهالی هنر در عرصه‌های مختلف صورت گرفت، آیاتی از قرآن کریم قرائت شد و پس از آن اصغر همت که اجرای برنامه را بر عهده داشت و چند تن از هنرمندان دیگر نظیر مریم کاظمی و آتیلا پسیانی سخنانی را در وصف این هنرمند بیان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
«حسین محب اهری» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به بیماری سرطان غدد لنفاوی مبتلا بود، در سن ۶۷ سالگی در بیمارستان لاله تهران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. او سال‌ها با این بیماری و مشکلات آن دست و پنجه نرم کرد ولی در نهایت پس از گذشت روزهای سخت بسیاری جان به جان آفرین تسلیم کرده و آرام گرفت. 
وی اواسط آذرماه امسال پس از طی دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشت اما به دلیل ضعف جسمانی و تشدید بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.
محب اهری فعالیت هنری خود را از میانه دهه پنجاه آغاز کرد و دهه شصتی ها این بازیگر را با برنامه نمایشی مبصر چهار ساله کلاس می شناسند، اما او در آثاری مانند محله بهداشت، سربداران، باجناق ها، چاق و لاغر، پایتخت، معمای شاه، اسپاگتی در هشت دقیقه، وقتی همه خواب بودیم، پسر آدم دختر حوا و. . . بازی کرده است.
منبع: فارس برچسب ها: حسین محب اهری ، قطعه هنرمندان ، بیماری سرطان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حسین محب اهری قطعه هنرمندان بیماری سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روز‌ها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند، چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود، اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد