Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس بعد از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا به ستایش کریستیانو رونالدو پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس با پیروزی برابر میلان توانست قهرمان سوپر جام ایتالیا شود. تک گل این دیدار را که در عربستان برگزار شد، کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا این بازیکن پرتغالی نخستین قهرمانی خود با یوونتوس را جشن گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلگری، سرمربی یووه بعد از بازی، گفت‌: بازی زیبا و لذت بخشی بود. ۳۰ دقیقه بسیار خوب داشتیم. در کل بازی خوبی بود و میلان هم توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما در کل ما بهتر بودیم و شایسته پیروزی هم بودیم.

او ادامه‌ داد: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را به سود خود به پایان برسانیم. میلان ۱۰ نفره شده بود و فرصت‌های بسیار خوبی را خلق کردیم. هوا بسیار گرم بود. این دومین بازی ما بعد از تعطیلات زمستانی است و هنوز به سطح کیفی مورد نظر نرسیده‌ایم.

آلگری درباره کریستیانو رونالدو، زننده تک گل بازی، اظهار کرد: او قدرت تیم ما را بالا برده است. رونالدو به یوونتوس آمده تا در بازی‌های بزرگ نتیجه را به سود ما رقم بزند. او توان چنین کاری را دارد. رونالدو بهترین بازیکن دیدار بود و به خوبی در میدان حرکت کرد.

آلگری در پایان به آسیب‌دیدگی داگلاس کاستا اشاره و اضافه کرد: آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی نیست و تنها دچار گرفتگی عضله شده است. به برناردسکی و خدیرا تبریک می‌گویم که بعد از مدت‌ها توانستند چند دقیقه‌ای بازی کنند.

انتهای پیام

مترجم: پیام کریمی

دبیر خبر: محمدعلی ایزدی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو ماسیمیلیانو آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، النصر برای رسیدن به فینال جام حذفی و حضور در مقابل الهلال کار سختی نداشت. ابتدا در دقیقه ۱۷ بازی پاس اشتباه ابراهیم سهیچ، دروازه‌بان الخلیج، به کریستیانو رونالدو رسید و او با یک والی تماشایی دروازه خالی را باز کرد.

ویدئو: 331652

فشارهای النصر که از همان دقایق ابتدایی با شدت قابل توجهی آغاز شده بود، در دقیقه ۳۵ منجر به گل دوم شد. پس از برخورد توپ به دست مدافع سنگالی الخلیج، داور نقطه پنالتی را نشان داد و سادیو مانه با گل کردن این پنالتی بازی را ۲-۰ کرد.

زردها با ادامه حملات‌شان، در نیمه اول گل سوم را هم به ثمر رساندند. ایمن یحیی قبل از پایان نیمه اول گل سوم را زد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد تا النصر با همان دو گل به رختکن برود.

در نیمه دوم هم النصر به میهمان خود فرصتی برای نفس کشیدن نداد و رونالدو با گل سوم در دقیقه ۵۷ تیر خلاص را به الخلیج وارد کرد. در ادامه حریف النصر تنها به گل فواز الطاریس در دقیقه ۸۳ روی غافلگیری اسپینا بسنده کرد و بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید تا النصر در فینال جام حذفی حریف الهلال شود.

همچنین رونالدو هم با دبل امشب به یک آمار فوق‌العاده رسید. او در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌های این فصل موفق به زدن ۴۴ گل شده که یک عدد فوق‌العاده برای ستاره پرتغالی است.

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند