Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بیمارستان دردست ساخت عنبرآباد به وسعت بیش از ۱۱ هزارمتر مربع شامل واحد مراقبت‌های ویژه یا آی‌سی‌یو (ICU) سی سی یو، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU)، اتاق عمل –بخش اورژانس جراحی عمومی داخلی ودیالیز است.

این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی نسبتا مناسبی دربرنامه افتتاحیه در آینده نزدیک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها بیمارستان شهرستان عنبرآباد است.

همچنین بازدید از شهرک صنعتی عنبرآباد،  بازدید از باند دوم محور رودبار –ایرانشهر در شهرستان رودبارجنوب، بازدید از روستای کپری در مسیر رودبار – قلعه گنج از دیگر برنامه‌های  نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور به جنوب کرمان است.

معاون رئیس جمهور بعداز ظهر امروز در قلعه گنج طرح آبرسانی قلعه گنج را با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح واز طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان شامل مجتمع دامی بز مورسیا و کارخانه شیر و لبنیات بازدید می‌کند.

 وی در منوجان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان شرکت می‌کند و سپس نشست جمع بندی برای بررسی مسائل و مشکلات منطقه به استناد شاخص‌های کمتر از میانگین کشوری این منطقه برگزار و پس از آن برنامه ریزی برای تقویت این زیرساخت‌ها به دولت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح

بازدید معاون رئیس جمهور از بیمارستان عنبرآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی