Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مقداد صارمی روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اشترینان در محل این بخشداری اظهارداشت: رشد و توسعه کشور در این چهل سال سیرصعودی گرفته که این دستاوردها موجب پایبندی بیشتر مردم به نظام و انقلاب شده است.
وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت اختلاف طبقاتی را در مدارس به حداقل ممکن رسانده و باعث رضایتمندی ملت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار اشترینان بیان کرد: امروز دامنه خدمات نظام به دورافتاده ترین مناطق روستایی رسیده و اکنون به برکت انقلاب اسلامی روستاییان از نعمت گاز، برق، آب و اینترنت برخوردار هستند.
صارمی با اشاره به گازرسانی به روستاهای بخش اشترینان اضافه کرد: گازرسانی به این روستاها موجب شده تا بخاری های نفتی از مدارس جمع آوری شود.
وی ادامه داد: هم اکنون گازرسانی به هفت روستای گندل گیلان، گنداب، دره گرم، کمره علیا، قلعه کاظم، کوشکی علیا و سفلی این بخش در حال انجام است و تا پایان سال جاری به بهربرداری خواهد رسید.
رئیس آموزش و پرورش اشترینان گفت: شورای آموزش و پرورش این بخش رتبه برتر کشوری را کسب و لوح های تقدیر با امضای معاون وزیر به اعضای اصلی این شورا اهدا شده است.
امیر صارمی افزود: در گرامیداشت ایام فرخنده فجر حدود 50 برنامه مختلف علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی و برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت: تاثیر گذارترین تصمیمات در آموزش و پرورش در شورای اتخاذ و اجرایی می شود.
6052/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی اینترنت جامعه شورای آموزش و پرورش نمایشگاه کتاب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است