Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:39:52 GMT

شوخی بشار رسن و لیث توطئه علیه عراق بود!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۷۴۴

شوخی بشار رسن و لیث توطئه علیه عراق بود!

شبکه الکاس قطر با برنامه المجالس جام ملت های آسیا را به زیر پوشش برده است و برای بازی های ایران از تحلیل های لیث نوبری استفاده می کند. مهاجم سابق تیم هایی چون پاس و پرسپولیس.

به گزارش "ورزش سه"، حضور لیث نوبری در برنامه المجالس و تحلیل های پیش از بازی ایران – عراق از سوی او و کارشناس عراقی یعنی یونس محمود با حاشیه هایی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد رضا مهاجمی که در فوتبال ایران سابقه حضور دارد پیش از دیدار ایران – عراق با حضور در این برنامه تلویزیونی ادعای عجیبی را علیه این شبکه مطرح کرد که نشان از بد اندیشی این مهاجم عراقی دارد. او برنامه مورد اشاره را به توطئه علیه تیم ملی عراق متهم کرد و گفت چه دلیلی دارد که بازیکنان تیم ملی عراق پیش از بازی با ایران روی خط برنامه بیایند و با کارشناس ایرانی برنامه کل کل کنند!  در حالی که آنها پیش از بازی باید روی بازی متمرکز باشند.

 

عماد رضا به صورت تلویحی از یونس محمود بازیکن سابق تیم ملی عراق گله کرد که به عنوان کارشناس فوتبال عراق در برنامه حاضر شده بود و در کنار لیث نوبری این بازی را تجزیه و تحلیل می کردند و البته کری هایی برای هم می خواندند که سوژه فضای مجازی شده است. عماد رضا گفته بود یونس محمود که پیش از این برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال عراق کاندید شده بود و البته موفق نشد حالا برای ریاست فدراسیون فوتبال عراق دور خیز کرده است. به واقع عماد رضا، یونس محمود را متهم به توطئه علیه تیم ملی عراق کرد تا در آتی به هدف خود دست یابد.

 

مجری برنامه مورد اشاره البته بعد از شنیدن حرف های عماد رضا توضیحات قانع کننده ای ارایه داد. او در واکنش به اتهاماتی که عماد رضا به برنامه المجالس وارد کرد، گفت: من به عماد رضا یک شاخه گل هدیه می کنم. او بازیکن با اخلاقی است. در تیم های قطری سابقه حضور دارد و در برنامه ما نیز در گذشته حاضر بوده است. ما برای صحبت کردن با بازیکنان با خیلی از تیم ها صحبت کردیم. نمونه اش تیم ملی قطر. آنها خیلی محترمانه از برنامه عذرخواهی کردند و گفتند تا پایان بازی های مقدماتی حاضر به حضور در برنامه نمی شوند. یا می خواستیم با سوری ها صحبت کنیم که آنها به خاطر باخت در برابر اردن ناراحت بودند و گفتند در بازی های بعدی روی خط برنامه خواهند آمد. ما این درخواست را از عراقی ها هم داشتیم که رئیس فدراسیون فوتبال عراق به ما قول مثبت داد و بشار رسن پیش از بازی با ایران روی خط برنامه آمد و کری هایی هم با لیث نوبری داشت. خب این طبیعی بود به این خاطر که بشار رسن در ایران بازی می کند و ...

 

مصاف تیم ملی عراق و ایران با نتیجه مساوی خاتمه یافت و این در حالی بود که تیم ملی عراق در نیمه دوم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که در یکی از صحنه های علیرضا بیرانوند با واکنش دیدنی ضربه مهند علی را مهار کرد.

 

بشار رسن عماد رضا پیشکسوت عراق جام ملتهای آسیا 2019 عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن عماد رضا جام ملتهای آسیا 2019 عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق از عملیات جدید خود علیه رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه، موضع نظامی «سبیر» ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار داده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است : در ادامه رویکرد ما مبنی بر مقاومت در برابر اشغالگران و یاری رساندن به مردم غزه، و پاسخ به جنایاتی که رژیم غاصب علیه کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، صبح امروز سه شنبه هفتم می، موضع نظامی «سبیر» وابسته به اشغالگران صهیونیست را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه یاردن ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی جولان سوریه خبر داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏