Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 کشور کره جنوبی، هند و چین برای میزبانی از دوره بعدی جام ملت های آسیا درخواست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رقابت های جام ملت های آسیا 2019 به میانه خود رسیده، 3 کشور آسیایی حاضر در این رقابت ها برای میزبانی دوره بعدی درخواست دادند.


3 کشور کره جنوبی، هند و چین خواهان دریافت میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2023 شده اند ودرخواست خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


قرار است در این خصوص روز 7 آوریل کنگره ای در کشور مالزی و شهر کوالالامپور برگزار شود تا مسئولان ای اف سی درباره میزبان دوره بعدی جام ملت ها تصمیم بگیرند.


در این کنگره از بین 3 کشور مذکور یکی به عنوان میزبان جام ملت های آسیا در 2023 که دوره بعدی مسابقات محسوب می شود، انتخاب خواهد شد.

 

هند کره جنوبی چین جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هند کره جنوبی چین جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا