Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: با اعلام فراخوان برای معرفی نشانه مناسب، 149 اثر از 79 شرکت کننده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ساختمان های برتر استان ارسال شده است.

حامد عبدالرزاقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه انتخاب طرح نشانه سومین جشنواره ساختمان های برتر استان در سازمان نظام مهندسی ساختمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور هفت داور در بخش قضاوت نشانه های برتر این دوره از جشنواره،گفت: چهار داور در حوزه گرافیست و سه داور نیز از بخش معماری وظیفه انتخاب برترین نشانه را برعهده دارند.
به گفته عبدالرزاقی، سادگی و خوانا بودن، انتقال مفهوم جشنواره و ماندگاری در ذهن از مهم ترین ویژگی های انتخاب طرح های برتر به شمار می رود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان وقت امروز سه اثر برتر از سوی داوران انتخاب و به آنان جوایزی اهدا خواهد شد.
سومین جشنواره ساختمان های برتر استان اسفند ماه سال جاری با هدف رقابت مثبت بین مهندسان و سرمایه گذاران حوزه صنعت ساختمانی از طریق نظام تشویق، معرفی الگوهای مناسب ساخت و ساز به شهروندان برگزار می شود.
در جشنواره امسال ساختمان های برتر قزوین علاوه بر معرفی بناهای برتر از دیدگاه داوران، نگاه شهروندان و دانشجویان رشته معماری دانشگاه های استان را نیز در انتخاب برترین ها لحاظ خواهد شد.
8054*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جشنواره ساختمان هاي برتر قزوين انتخاب طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد