Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از گازرسانی به روستاهای جاده کرج- چالوس خبر داد و گفت: در صورت صدور مجوز راهداری برای لوله گذاری در کنار جاده، عملیات گازرسانی به 40روستا دربالای سد و 15 روستا در پایین سد شروع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک،«حسین تقی نژاد» در نشست خبری که روز چهارشنبه برگزار شد افزود: این طرح هفته آینده از روستای کندر به عنوان اولین روستا شروع می شود و با توجه به سختی و مشکلاتی که برای اجرای طرح در این جاده وجود دارد پیش بینی می شود اجرای این کار 3 سال زمان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی نژاد با بیان این که از 283 روستای البرز فقط 3 روستا قبل از انقلاب دارای گاز طبیعی بود گفت: اکنون در 142 روستای استان گازر رسانی انجام شده و تا پایان سال 98 به 25 روستای دیگر نیز گازرسانی می شود.

مدیر عامل شرکت گاز با اشاره به اینکه توسعه شبکه های گازرسانی به عنوان یک امر مهم در راستای اقتصاد مقاومتی با سرعت در حال انجام است افزود: کاهش آلودگی هوا و برخورداری مردم از نعمت های خدادادی از جمله گاز طبیعی به عنوان یک اولویت در برنامه کاری دولت تدبیر وامید است.

تقی نژاد با بیان اینکه البرزبا 40درصد مصرف کننده 3درصد مصرف گاز کشور را دارد افزود: استان ما 5/5 میلیاردمترمکعب فروش گاز دارد.

9میلیارد و600 میلیون تومان بدهی دستگاه های اجرایی به شرکت گاز

وی با اشاره به اینکه بدهی مشترکان البرزی به شرکت گاز 159میلیارد تومان است گفت: 9میلیاردو 600میلیون تومان هم بدهی دستگاه های اجرایی است که پرداخت نشده است.

تقی نژاد اظهار کرد: در سال 95 مصرف کنندگان سوخت مایع البرز بیش از 60 میلیون لیتر سوخت مصرف کردند که اکنون این میزان با توسعه شبکه های گازرسانی به 33 میلیون لیتر در سال کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه امسال 96واحد صنعتی کوچک و 52واحد صنعتی بزرگ به شبکه گازرسانی استان اضافه شدند افزود: به 30 روستا نیز که فاقد گاز بودند گازرسانی شد.

تقی نژاد گفت: شبکه توزیع گازرسانی به شهرهای استان 6 هزار کیلومتر است که برای 850 هزار مشترک و با 270 هزارعلمک گاز به آنها خدمات رسانی می شود.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند