Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@02:44:11 GMT

لحظه تلخ پیدا شدن تکه‌ های استخوان شهدا در کردستان عراق + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۶۳۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: فیلمی تاثربرانگیز از لحظات پیدا شدن تکه‌های استخوان پیکر شهدای دفاع مقدس و پلاک آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 5.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

تفحص پیکر شهدای گمنام یکی از کارهایی است که از پایان جنگ تحمیلی تاکنون توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین در کشور صورت می‌گیرد و دیدن تصاویر و فیلم‌هایی مستند با این مضمون تلنگری بجا و واجب است برای مردم و مسئولانی که گاهی فراموش می‌کنند امنیت، آسایش و آرامش فعلی این مرز و بوم را مدیون چه کسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای تفحص پیکر مطهر شهدا روزها و ماه‌ها در مناطق عملیاتی که رزمندگان دفاع مقدس در آنجا حضور داشتند، به جستجو و تفحص می‌پردازند و در شرایطی بسیار سخت این اقدام را با جان و دل انجام می‌دهند تا بتوانند به لحظات چشم انتظاری طولانی مادران و پدران شهدا پایان بدهند.
با گذشت 3 دهه از پایان جنگ تحمیلی رژیم بعث کشور عراق علیه مردم ایران، مناطق عملیاتی جبهه‌های جنوب کشور و همچنین جبهه‌های غربی که رزمندگان در آنجا به دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول بودند، هنوز هم امانت دار پیکر مطهر و گلگون کفن علی‌اکبر پدران و مادران چشم به راهی است که مرهمی جز حضور در قبور مطهر شهدای گمنام برای رفع دلتنگی ندارند.
پس از پیدا شدن پیکر مطهر شهدا خبر حضور آن‌ها که در شهر می‌پیچد، حال و هوای همه مردم را به یاد غربت رزمندگان جاویدالاثر و حکایت چشم به راهی مادران و پدران آن‌ها معطر می‌شود و همه مردم منتظر رسیدن مهمانانی گرانقدر و والامقام هستند.
در ادامه این خبر فیلمی از جستجو و تفحص نیروهای کمیته جستجوی مفقودین را مشاهده می‌کنید که در ماه جاری در منطقه کردستان کشور عراق انجام شده است.
این فیلم حاوی تصاویری تاثربرانگیز از پیدا شدن تکه‌های استخوان پیکر شهدا و پلاک آن‌هاست که حامل خبر شیرین پایان چشم انتظاری و بی‌قراری خانواده معظم شهدا است.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: مستند عراق فیلم اخبار حوادث دفاع مقدس کردستان عراق فیلم پیدا شدن پلاک عکس زن دختر ایران فیلم پلیس عروس پرونده ازدواج آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.

مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.

مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.

 

.

 

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • (ویدیو) تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی