Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پیکر هنرمند صبور سینما، تئاتر و تلویزیون حسین محب اهری امروز در حالی تشییع شد که، بسیاری از هنرمندان صاحب نام تمامی عرصه های هنری در بدرقه این هنرمند مهربان به دیار باقی، حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور اهالی هنر در عرصه‌های مختلف صورت گرفت، آیاتی از قرآن کریم قرائت شد و پس از آن اصغر همت که اجرای برنامه را بر عهده داشت و چند تن از هنرمندان دیگر نظیر مریم کاظمی و آتیلا پسیانی سخنانی را در وصف این هنرمند بیان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

«حسین محب اهری» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به بیماری سرطان غدد لنفاوی مبتلا بود، در سن ۶۷ سالگی در بیمارستان لاله تهران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. او سال‌ها با این بیماری و مشکلات آن دست و پنجه نرم کرد، ولی در نهایت پس از گذشت روز‌های سخت بسیاری جان به جان آفرین تسلیم کرده و آرام گرفت. 

وی اواسط آذرماه امسال پس از طی دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشت، اما به دلیل ضعف جسمانی و تشدید بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

محب اهری فعالیت هنری خود را از میانه دهه پنجاه آغاز کرد و دهه شصتی‌ها این بازیگر را با برنامه نمایشی مبصر چهار ساله کلاس می‌شناسند، اما او در آثاری مانند محله بهداشت، سربداران، باجناق ها، چاق و لاغر، پایتخت، معمای شاه، اسپاگتی در هشت دقیقه، وقتی همه خواب بودیم، پسر آدم دختر حوا و... بازی کرده است.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر درمان سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • رخنه به قلب دشمن
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد